نجاتگران هلال احمر اصفهان به ۲۳ حادثه‌دیده امدادرسانی کردند
عکس تزیینی است

اصفهان- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان از امدادرسانی به ۲۳ حادثه دیده در شبانه‌روز گذشته توسط نجاتگران این استان خبر داد.

بمانعلی یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخورد خودروی پژو پارس با اتوبوس در کیلومتر ۸۰ جاده قم-کاشان بعد از مشکات سبب مصدومیت ۱۰ نفر شد و ۲ تیم عملیاتی و یک آمبولانس در این حادثه امدادرسانی کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان ادامه داد: واژگونی خودروی تیبا در محور بویین میاندشت به داران نرسیده به روستای نهرخلج روز گذشته سبب آسیب دیدن پنج نفر شد که ۲ تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

یوسفی خاطرنشان کرد: عوامل هلال احمر اصفهان حاضر در راهپیمایی اربعین به آسیب‌دیدگان حوادث مسمومیت، سوختگی بر اثر انفجار سیلندر گاز و گرمازدگی در مرز شلمچه، نجف و بصره در شبانه روز گذشته امدادرسانی کردند.

وی افزود: بر اثر واژگونی پراید دیروز در کیلومتر پنج جاده تیران-سامان ورودی شهرک صنعتی رضوانشهر در شبانه روز گذشته نیز یک تیم عملیاتی به محل سانحه اعزام شد و ۲ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

به گزارش ایرنا، استان اصفهان بالغ بر سه هزار و ۸۷۵ نجاتگر و امدادگر هلال احمر، ۲۳ هزار عضو جوان و ۱۵ هزار داوطلب ثبت شده در سامانه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha