۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85577236
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ پروژه در شهرستان بیله‌سوار مغان به بهره‌برداری می‌رسد

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: ۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۲۰ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در این شهرستان مرزی به بهره‌برداری خواهد رسید.

صاحبعلی اصغری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و خدمت اظهار کرد: همزمانی هفته دولت امسال با استقرار دولت چهاردهم و تشکیل کابینه وفاق ملی بیانگر تداوم راه شهدای دولت و خدمت در خدمت خالصانه و جهادی دولتمردان به ملت ایران است.

وی افزود: در هفته دولت سال جاری ۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح خواهد شد که عمدتا شامل پروژه‌های عمرانی دولتی است.

فرماندار بیله‌سوار مغان ادامه داد: طرح‌های هفته دولت شامل حوزه‌های برق‌رسانی و تقویت برق مناطق روستایی و شهری، بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، راهداری، نوسازی مدارس، دهیاری‌ها، فنی و حرفه‌ای، ارتباطات و فناوری، گاز، کمیته امداد و بهزیستی است.

به گفته اصغری ، بهره‌برداری از تعداد چهار پروژه در حوزه برق با هزینه‌کرد ۱۱۳ میلیارد و ۷۶ میلیون ریال ، شبکه بهداشت و درمان پانسیون ۹ واحدی پزشکان بیمارستان امام خمینی (ره) با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال ، تسطیح ، زیرسازی و آسفالت معابر اصلی روستاهای گوردگل نورالدین ، گوردیگل علیا و چالماکندی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال و بهسازی ، لکه‌گیری و روکش آسفالت قطعه یک راه روستایی عزیزکندی آج‌اشمه با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال جزو طرح‌هایی است که در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین احداث مدرسه سه کلاسه روستای خاکریز با اعتبار بالغ بر ۱۶ میلیارد و هفت میلیون ریال ، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای جعفرآباد مغان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال ، راه‌اندازی سایت تلفن همراه در چهار روستا با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال ، گازرسانی به روستاهای سیدلر دادلو ، سیدلر دادلو حسینعلی ، سیدلر ساری قوئی حاج بهرام و سیدلر ساری قوئی مرادلو قشلاق سیاب با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و نیز مسکن مددجویی با اعتبار ۱۶.۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال در این شهرستان است.

فرماندار بیله‌سوار اضافه کرد: در حوزه دهیاری‌ها پروژه‌های عمرانی از قبیل بهسازی معابر روستاهای انجیرلو، قیزقلعه سی ، غریب حاجی ، بابک ، فولادلو قوئی ، قره قاسملو و مرادلو به ارزش ۲۰ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال بهره‌برداری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha