۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85577244
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

افتتاح ۶۲ طرح عمرانی با چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار

همدان- ایرنا- فرماندار شهرستان بهار گفت: افتتاح ۶۲ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با هفته دولت با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال در این شهرستان آغاز شده و تا پایان هفته ادامه دارد.

مجتبی فیض الهی روز شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دولت و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها افزود: در شهرستان بهار با افتتاح این طرح ها برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی ۲۴ پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد ادامه داد: در حوزه‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای سه پروژه با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال، جهاد کشاورزی ۶ طرح با اعتبار ۵۷۰ میلیارد ریال، ورزش و جوانان یک پروژه با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال، شبکه بهداشت و درمان یک پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا خواهند شد.

فرماندار شهرستان بهار از دیگر طرحهای اجرایی هفته دولت را افتتاح هفت پروژه شهرداری مهاجران با اعتبار ۷۷ میلیارد ریال، صنعت، معدن و تجارت ۲ طرح با اعتبار هزار میلیارد ریال، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پنج پروژه با اعتباری ۸۰۰ میلیارد ریال، مخابرات و ارتباطات هشت پروژه با اعتبار ۵۳ میلیارد ریال، منابع طبیعی و آبخیزداری ۲ پروژه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال خواند.

وی تصریح کرد: افتتاح چهار پروژه در بهزیستی با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال، بخشداری مرکزی پنج پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال، گازرسانی پنج پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، برق ۱۱ پروژه با ۶۰۰ میلیارد ریال، نوسازی مدارس یک پروژه با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال و امور عشایری یک پروژه با اعتبار یک میلیارد ریال از دیگر طرحهای اجرایی در هفته دولت است.

فیض الهی تاکید کرد: پروژه های کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن شهر لالجین، افتتاح روکش آسفالت لالجین_کوریجان، افتتاح استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی بانوان شهر بهار، افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستای سیمین، کلنگ زنی کارخانه تولید بتن شهر لالجین، افتتاح مدرسه چهار کلاسه روستای وهنان، افتتاح واحدهای پرورش ماهی و واحدهای تولیدی بستنی، صنایع چوب و هگمتان تهویه، عملیات اجرایی آن آغاز و افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

وی گفت: شهرستان بهار سهم مطلوبی از اعتبارات را برای طرح‌های هفته دولت به خود اختصاص داده و هدف اصلی این طرح‌ها کمک به رفع مشکلات و افزایش رضایتمندی مردم است.

شهرستان بهار در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز استان همدان و در مسیر استان های غربی کرمانشاه و کردستان قرار دارد.

به گفته استاندار همدان هزار و ۹۲ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده شده است که ۹۷۱ پروژه افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی ۱۲۱ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

از تعداد ۹۷۱ پروژه قابل افتتاح در سطح استان، ۸۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۴۸ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال و ۱۴۷ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۳۸ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که جمع کل اعتبار هزینه‌شده ۸۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha