۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85577342
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

سه طرح نوسازی مدارس در همدان بهره‌برداری شد

همدان-ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: سه پروژه نوسازی مدارس هفته دولت با زیربنای ۹۹۷ مترمربع همزمان با هفته دولت بهره برداری و تحویل آموزش و پرورش شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید شیرازیانی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای این سه طرح ۱۰۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به احداث سالن و کارگاه دوقلوی چمران در شهرستان همدان ادامه داد: این پروژه با زیربنای ۳۲۰ متر مربع از سال ۹۶ آغاز شد و با هزینه ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان به احداث مدرسه چهار کلاسه شهرستان بهار اشاره کرد و افزود: این پروژه در روستای وهنان در ۴۲۰ متر مربع از سال ۹۶ آغاز شد و با هزینه ۶۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

شیرازیانی با بیان اینکه مدرسه الحاقی شهید شیرینی شهر لالجین در ۲۵۷ متر مربع مساحت احداث شد اظهار کرد: این پروژه از سال گذشته با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال اجرایی شد.

سه طرح نوسازی مدارس در همدان بهره‌برداری شد

صددرصد تعهد خیران مدرسه‌ساز همدان محقق شد

وی یادآور شد: ۹۰۰ میلیارد ریال معادل صددرصد از تعهدات خیران مدرسه ساز استان در سال گذشته محقق شد که این کمک ها بخشی از کمبود فضاهای آموزشی را برطرف کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همدان گفت: این استان دارای ۹۰۵ خیر مدرسه ساز حقیقی و حقوقی است که تعداد ۲۵۳ خَیّر حقیقی و حقوقی فقط مدرسه ساز هستند و بقیه آنها با اهدا زمین، مستغلات، پول نقد، تجهیزات و مصالح به مدرسه سازی کمک می کنند.

شیرازیانی ادامه داد: سه هزار و ۳۵۰ نفر از فرهنگیان نیز با اهدا مبلغی از حقوق خود بصورت ماهیانه در امر مدرسه سازی مشارکت دارند.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۷۷ تا پایان سال گذشته در مجموع ۴۲۲ طرح در قالب ۲ هزار و ۶۱۶ کلاس درس و اتاق با زیربنای ۳۰۰ هزار و ۱۹۷ مترمربع توسط خیران مدرسه ساز استان همدان بصورت خیّری و مشارکتی ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان افزود: ۴۸ طرح با ۳۶۸ اتاق و کلاس در سال گذشته آماده شد که ۳۸ طرح یعنی بیش از ۶۳ درصد، مشارکتی و خیری بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha