بهسازی ۳۷ بوستان و رفع معارض از طرح شهید شوشتری در شرق تهران

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۴ از انجام کارهای عمرانی در ۳۷ بوستان اصلی این منطقه خبر داد و گفت: همچنین ۲۲ میدان این منطقه در طرح بازپیرایی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، امیر شهرابی روز شنبه در خصوص آخرین وضعیت طرح‌های تعریف شده در این منطقه شرقی پایتخت اظهار کرد: ۳۷ بوستان مهم این منطقه در حال بهسازی است که شامل سرویس بهداشتی و کف پوش، المان ها و روشنایی است.

وی افزود،: علاوه بر این ۲۲ میدان در منطقه داریم که در برنامه بازپیرایی قرار دارد که در این بازپیرایی، طراحی و نصب المان، پایه پرچم و نورپردازی و فضای سبز مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در بحث نهرسازی و آسفالت نیز حجم زیادی از کار در حال انجام است، اضافه کرد: تاکنون ۶۰ هزار تن آسفالت در بزرگراه محلاتی و بسیج و خیابان‌های اصلی و کوچه‌ها ریخته شده و بازسازی و اصلاح انهار نیز در دستور کار قرار گرفته است.

شهرابی با بیان اینکه ۲ طرح فرامنطقه‌ای نیز توسط سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در منطقه ۱۴ در حال اجرا است، یادآور شد: در پروژه تقاطع محلاتی - بسیج، شهرداری منطقه ۱۴ در بحث ایجاد فضای پیرامونی پروژه و رفع معارضان همکاری داشته و در پروژه شوشتری که از بخشی از منطقه ۱۴ عبور می کند نیز در رفع معارضان کمک‌های لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: محور امام علی (ع) در محدوده زیر تقاطع محلاتی چندسالی است که خاموش است و فضای نامناسبی را ایجاد کرده و برای نورپردازی آن قراردادی بسته شده و تا سه ماه آینده روشنایی مناسبی در محور بزرگراه امام علی (ع) ایجاد خواهد شد تا ایمنی تردد در این محدوده افزایش یابد.

بهسازی ۳۷ بوستان و رفع معارض از طرح شهید شوشتری در شرق تهران

شهردار منطقه ۱۴ در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های تعریف شده و در حال اجرای این منطقه گفت: پنج محور الگوی خدمت در خیابان های نبرد، ابوذر، مخبر شمالی و جنوبی، آیت الله سعیدی و شکوفه در حال اجراست قرار است در این محورها که محورهای الگو هستند، اقدامات مختلفی از جمله پیاده رو سازی، نهرسازی، آسفالت، نورپردازی، رنگ‌آمیزی و دیگر موضوعات انجام می‌شود.

وی افزود: اجرای پروژه های توسعه محله ای و اجرای طرح ۳۶۰ درجه که در آن در ۶ ناحیه منطقه مجموعا ۶ هزار نقطه شناسایی و نواقص آنها رفع می‌شود، از دیگر اقدامات در حال اجرای منطقه است.

به گفته وی، در بحث پروژه‌های احداثی نیز احداث اسکان کارگری، احداث مخزن‌های بتنی، سایت برف روبی و چند پروژه سرمایه گذاری و مشارکت مردمی از جمله بحث پروژه‌های تفریحی ورزشی بوستان نارنج و بوستان بسیج در حال پیگیری و انجام است.

شهردار منطقه ۱۴ تاکید کرد: چون در برخی از بوستان‌ها فضاهای باز داریم از طریق سرمایه گذاری برخی مجموعه ها، پروژه‌هایی مانند زمین‌های اسکیت، بازی و چمن‌های مصنوعی در این فضاهای باز ایجاد می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha