قطع برق در انتظار اداراتی که مراقب مصرف نباشند

تهران- ایرنا- شرکت توزیع برق تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای با اشاره به تشدید گرما در هفته جاری خواستار همراهی ادارات تهران در مدیریت مصرف برق جاری شد و اعلام کرد: اداراتی که رعایت نکنند قطع برق می‌شوند.

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ می‌رساند باتوجه‌به الگوهای جوی و پیش‌بینی‌های انجام شده؛ در هفته جاری نیز شهر تهران با هوایی گرم، روبرو و به دنبال آن مصرف برق نیز افزایش قابل‌ملاحظه‌ای خواهد داشت.

ضمن قدردانی از همراهی شهروندان تهرانی خواهشمند است با تداوم این همراهی در هفته جاری، کاهش حداکثری مصرف برق و خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار ما را در ارائه خدمات هرچه بهتر یاری کنید.

در این اطلاعیه تأکید شده است: به اطلاع مشترکان اداری و دستگاه‌های اجرایی شهر تهران نیز می‌رساند مطابق با رویه‌های قبلی باتوجه‌به پیش‌بینی افزایش مصرف در هفته پیشرو، نظارت بر مصرف برق همه دستگاه‌های اداری و اجرایی شهر تهران با استفاده از سامانه‌های رصد بر خط کنتورهای هوشمند و بازدید میدانی ارزیابان، باهدف بررسی روند کاهش مصرف برق و استفاده از مولدهای اضطراری در ساعات اوج بار، تشدید شده و برق اداراتی که مطابق با ابلاغیه‌های قبلی، اقدام به کاهش مصرف برق نکنند محدود خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روز گذشته سازمان هواشناسی اعلام کرد:روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته بعد (این هفته) آسمان بیشتر مناطق کشور صاف خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha