پایان ماموریت شهید رئیسی، منتخب کتابخوانی دانشجویان شد

تهران- ایرنا- معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، هم‌زمان با آغاز هفته دولت، کتاب پایان مأموریت، با ۱۴۰ برش داستانی تنظیم‌شده از ابتدای تولد تا زمان شهادت آیت‌الله رئیسی را به عنوان کتاب منتخب هشت‌بهشت برای دانشجویان و علاقه‌مندان کتابخوانی اعلام کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، کتاب پایان مأموریت به فراز و نشیب‌های زندگی آیت‌الله رئیسی پرداخته و زوایای زندگی وی را از زبان خودشان روایت می‌کند.

این اثر داستانی در ۲۰۰ صفحه و هفت فصل به چاپ رسیده است که از برش اول تا برش ۱۳۵، قبل از سقوط بالگرد به زبان اول شخص و ۵ برش آخر که مربوط به شب تاریخی انتظار مردم ایران بود به قلم سوم شخص روایت شده است.

آزمون این مسابقه کتاب‌خوانی روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ به‌صورت برخط از ساعت ۹ تا ۲۴ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات ۲۰ جایزه ۲۰ میلیون ریالی به برگزیدگان اهدا می‌شود و دانشجویان و علاقه‌مندان کتابخوانی می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در مسابقه به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران مراجعه و اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت نسخه الکترونیکی کتاب به لینک https://B2n.ir/g03868 مراجعه و سپس با دانلود اپلیکیشن پاتوق کتاب از طریق لینک https://B2n.ir/e58302 کتاب را مطالعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در کانال مسابقه کتابخوانی در پیام‌رسان‌های تلگرام و ایتا با شناسه @FarhangiJUT عضو شوند.

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، این مسابقه را با همکاری و مشارکت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران، پژوهشگاه رویان، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌کند، شرکت در این رویداد فرهنگی برای عموم آزاد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha