۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85577505
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز ۷۰۰ برنامه بسیج ادارات فارس بمناسبت گرامیداشت هفته دولت

شیراز- ایرنا- مسئول بسیج ادارات و کارمندان فارس با اشاره به آغاز برنامه های هفته دولت گفت: این مجموعه در هفته دولت امسال (دوم تا هشتم شهریور ۱۴۰۳) ۷۰۰ برنامه برگزار خواهد کرد.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سرهنگ پاسدار شهرام قاسمی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای خدمت افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری میزهای خدمت عمومی و تخصصی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار، برپایی مواکب و ایستگاه‌های خدمات‌رسانی در مسیر زائرین حسینی و همچنین هماهنگی خدمات رسانی به جاماندگان اربعین حسینی اشاره کرد.

وی ادامه داد: نشست‌های جهاد تبیین و نشست‌های زیست عفیفانه، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت از دیگر برنامه های هفته دولت و هفته قشر بسیج ادارات و کارمندان است.

آغاز ۷۰۰ برنامه بسیج ادارات فارس بمناسبت گرامیداشت هفته دولت

او اظهار کرد: حفظ، انسجام، آموزش و توانمندسازی گردان‌های بیت المقدس و میدان تیر گردان‌ها نیز از برنامه‌های تخصصی رزمی در این هفته است.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان فارس، با اشاره‌ به برگزاری دومین کنگره ملی ۱۵هزار شهید سرافراز این استان در آبانماه ١۴٠٣ گفت: در این راستا به همت مدیران دستگاه‌های اجرائی و پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج کارمندی، یادواره شهدا و تجلیل و سرکشی از خانواده معظم شهدا و همچنین گلباران قبور مطهر شهدا به شکل هدفمند در سطح استان برگزار خواهد شد.

قاسمی افزود: هدف از برگزاری برنامه‌های هفته دولت از سوی بسیج ادارات و کارمندان فارس، نقش آفرینی موثر بسیج در کمک به کارآمدسازی دستگاه‌ها و تحول نظام اداری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha