درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور

کرمانشاه - ایرنا - ورزشکاران استان کرمانشاه در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با دریافت ۲۱ مدال رنگارنگ و کسب عنوان سوم این رقابت‌ها خوش درخشیدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه، بیست و سومین دوره مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی از ۳۱ مردادماه تا دوم شهریورماه به میزبانی مجموعه ورزشی شهید صمیمی اراک برگزار شد.

نفرات برتر این رویداد با نظر کمیته فنی برای شرکت در هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام قهرمانی جهان در تمام رده های سنی که طی روزهای دوم تا هفتم مهرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

در این دوره از رقابت ها تیم کرمانشاه توانست دست به کار بزرگی زده و ضمن به دست آوردن ۲۱ مدال رنگارنگ شامل چهار طلا، هفت نقره، ۱۰ برنز، پنج مقام چهارمی، چهار مقام پنجمی و ۲ مقام ششمی به کاپ سوم تیمی نیز در این دوره از رقابت ها دست پیدا کند.

تیم هیات بدنسازی کرمانشاه در رقابت های فیزیک، فیزیک کلاسیک، گیمز کلاسیک، بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ در سه رده سنی پیشکسوتان، بزرگسالان و جوانان به روی استیج رفتند که ماحصل تلاش ورزشکاران کرمانشاه عنوان سوم کشور در مجموع تمام رشته ها بود.

درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور

در این مسابقات یونس چابک در فیزیک جوانان ۱۵ تا ۱۷ سال مدال برنز ، حسن صفری پور در دسته دوم فیزیک مدال طلا، محمدامین عظیمی در دسته جوانان فیزیک مدال برنز، مهدی آقاجانی در دسته چهارم فیزیک مدال نقره، صابر خانی دسته پنجم فیزیک مدال برنز، علیرضا محمدی دسته یک ماسکولار مدال برنز، حسین صفری پور دسته دوم فیزیک مدال طلا، یونس چابک فیزیک جوانان مدال برنز و حسین فیالوند فیزیک کلاسیک جوانان ۱۶ تا ۲۰ سال به مدال برنز رسیدند.

علاوه بر این مهیار هندوراکی در فیزیک کلاسیک جوانان ۲۱ تا ۲۳ سال مدال برنز، مهدی خویشاوند در فیزیک کلاسیک پیشکسوتان ۴۰ تا ۴۴ سال مدال برنز، شهروز آزاد دسته دوم فیزیک کلاسیک مدال نقره، جواد مالمیر در بادی کلاسیک پیشکسوتان ۴۰ تا ۴۴ سال مدال نقره، فرشاد پزشک در بادی کلاسیک پیشکسوتان ۴۰ تا ۴۴ سال مدال برنز ، قاسم احمدی بادی کلاسیک پیشکسوتان بالای ۵۰ سال مدال طلا و شهریار حیدری در دسته سوم بادی کلاسیک مدال نقره را بدست آوردند.

همچنین محمد احدی در دسته پنجم بادی کلاسیک مدال نقره، محمد دارابی در دسته پنجم بادی کلاسیک مدال برنز، کیوان الفتی در ۷۰ کیلوگرم بادی بیلدینگ مدال طلا، رضا بیرانوند در به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم بادی بیلدینگ مدال نقره و آرمان حسنوند در بیلدینگ پیشکسوتان مدال نقره را کسب کردند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه یکی از استان های مستعد و مطرح در رشته پرورش اندام در کشور است که تاکنون قهرمانان زیادی را در رده ملی و بین المللی به ورزش کشور معرفی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha