۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85577532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

خدمات‌رسانی مواکب در مسیر بازگشت زائران از مرز شلمچه ادامه دارد

آبادان - ایرنا - مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه گفت: خدمات دهی مواکب مردمی در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی در حال خدمات رسانی هستند.

مجید سالار مدملی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد:فعالیت مواکب به‌صورت خود جوش و مردمی است که با کمک گروه‌های جهادی و گروه‌های خیرین به‌ صورت شبانه‌روزی به زائران اربعین در مسیر بازگشت خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: به لطف خدا و با کمک این مواکب مشکلی در تامین آب، نوشیدنی خنک، غذا و مکان استراحت برای زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه وجود ندارد.

مسئول کمیته مشارکت‌های مردمی و اسکان ستاد اربعین مستقر در مرز شلمچه گفت:موکب‌ها با همه ظرفیت خود پای‌کار هستند و این نشان از عشق موکب‌داران به اباعبدالله الحسین (ع) است.

سالار مدملی بیان کرد: خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع)، دلی است و نام و نشان نمی‌شناسند و هر مسئول با هر جایگاهی در این عرصه خدمتگزار است و خدمتگزاری در این عرصه یک موهبت الهی است.

وی اظهار کرد: همچنین چند رام قطار و چندین دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی شلمچه تا میدان مقاومت نیز فعال هستند و زائران دغدغه رسیدن به مقصدهای خود را در این مرز ندارد.

وی با بیان اینکه آب خنک و یخ به میزان کافی در پایانه مرزی شلمچه پیش‌بینی شده است، گفت: خدمات‌رسانی مواکب در این مرز تا بازگشت آخرین زائری اربعین حسینی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی(ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha