۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85577574
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناظر فدراسیون جهانی سوارکاری: همدان مستعد توسعه صنعت اسب است

همدان- ایرنا- ناظر هنگ کنگی فدراسیون جهانی سوارکاری گفت: همدان با داشتن زیرساخت‌های مناسب و علاقه‌مندان پرشمار، مستعد توسعه و رونق صنعت اسب و سوارکاری است.

"والوو چانگ" که برای نظارت بر مسابقات رنکینگ جهانی به همدان سفر کرده بود، به خبرنگار ایرنا افزود: از حضور در این شهر تاریخی لذت بردم به خصوص اینکه شاهد استقبال چشمگیر از مسابقات رنکینگ جهانی بودم.

وی بیان کرد: همدان زیرساخت‌های خوبی برای توسعه ورزش سوارکاری دارد ضمن اینکه سوارکاران ماهری در این استان هستند که می‌توانند به پیشرفت خود کمک شایانی داشته باشند.

چانگ اضافه کرد: از باشگاه‌های سوارکاری بازدید کردم و در کنار دیدن مسابقات رنکینگ جهانی، امکانات آن‌ها را نیز مورد ارزیابی قرار دادم.

ناظر فدراسیون جهانی سوارکاری: همدان مستعد توسعه صنعت اسب است

ناظر فدراسیون جهانی سوارکاری خاطرنشان کرد: سوارکاران همدانی می‌توانند در صورت حمایت بهتر جایگاه جهانی خود را ارتقا بدهند ضمن اینکه سایر سوارکاران شرکت کننده نیز وضعیت خوبی داشتند.

وی افزود: مسابقات رنکینگ جهانی از سطح خوبی برخوردار بود و رضایت کامل داشتم و انتظار می‌رود نظیر چنین میزبانی‌ها در سطح بین‌المللی در کشور ایران برگزار شود.

وی با قدردانی از میهمانوازی همدانی‌ها در مدت حضورش در این شهر گفت: همدان را شهری زیبا، تاریخی و گردشگری دیدم و به نظرم بیشتر نیاز به تبلیغ دارد.

گفتنی است؛ علی حقیقی مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان در حاشیه برگزاری مسابقات رنکینگ جهانی سوارکاری از دکتر والوو چانگ ناظر فدراسیون جهانی به مناسبت روز همدان تقدیر کرد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha