۱۷۶۸ مددجوی هرمزگان در کلاس‌های مهارت آموزی شرکت کردند

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: تعداد یک‌هزار و ۷۶۸ نفر از مددجویان جویای کار تحت پوشش این نهاد از ابتدای سالجاری تاکنون در کلاس‌های آموزش فنی و مهارتی شرکت کردند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد هرمزگان، حمید باسره روز شنبه با اشاره به اینکه برای اجرای این دوره‌های مهارتی افزون بر ۲۲ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: این تعداد شامل یک هزار و ۵۱۴ نفر از بانوان و ۲۵۴ نفر از آقایان بوده است.

وی بیان کرد: کسب مهارت مددجویان در رشته‌های شغلی همچون خیاطی، گلیم دوزی، رایانه، حسابداری، آرایشگری زنانه و مردانه، بهداشت و ایمنی، برقکاری، عکاسی، مکانیک خودرو، ملوانی، عکاسی و همچنین رانندگی انواع وسایل نقلیه صنعتی از جمله لیفتراک و جرثقیل بوده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهار کرد: مددجویان جویای کار تحت حمایت این نهاد در مراکز فنی و حرفه ای دولتی و موسسه‌ها و آموزشگاه‌های خصوصی فعال که دارای مجوز رسمی و مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی هستند، آموزش‌های مهارتی متناسب با علاقه، کسب و کار خود و کاربردی در بازار کار استان را فرا گرفته‌اند.

باسره با اشاره با اینکه ارائه این خدمت ارزشمند به جامعه هدف در نیمه دوم امسال نیز ادامه دارد، پیش بینی کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته و پس از تامین اعتبار لازم از کمیته امداد کشور، تا پایان سالجاری بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان و فرزندان آن‌ها از برنامه‌های مختلف آموزشی حوزه معاونت اشتغال و خودکفایی این نهاد بهره‌مند شوند.

در حال حاضر تعداد ۹۱ هزار و ۸۶۴ خانوار نیازمند هرمزگانی تحت حمایت کمیته امداد هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha