۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85577614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: هدف مدیران خدمت خالصانه به مردم باشد

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: هدف مدیران فقط باید خدمت خالصانه به مردم باشد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت در سنندج اظهار کرد: مسیر خدمت مسیر نزدیکی به خدا است؛ راهی که شهید رئیسی آن را طی کرد و مسئولین ما می‌توانند از آن شهید عالیقدر الگو بگیرند.

وی افزود: مهم‌ترین قوه کشور، مجریه است و هدف همه دولتمردان باید خدمت صادقانه به مردم و تلاش در راه رفع مشکلات باشد.

استاندار کردستان گفت: هفته دولت هفته تجدید میثاق با شهدا و ادامه راه آنهاست و برای رسیدن به اهداف والای این انقلاب همه باید آستین همت بالا بزنند.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امروز افتخار داریم پیاده‌روی اربعین، این حرکت ماندگار را که جلوه ای خاص از اسلام است، بیش از همیشه ماندگار کنیم.

وی یادآور شد: هر چند ظرفیت بسیار بیشتر از میزان تردد زائران در مرز باشماق وجود دارد و امیدواریم سال های آینده، شاهد تردد پرشور زائران از این مرز باشیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: وجود امام حسین (ع) بسیار مبارک و ارزشمند و چراغ هدایت و کشتی نجات است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم با بیان اینکه کشورمان بر سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی استوار است، افزود: اگر امروز برنامه و مناسبتی در کشور برگزار می‌شود، به دلیل صیانت از این سه اصل بوده که رهبری پرچمدار آن است.

سردار امان الله گشتاسبی اضافه کرد: از ویژگی‌های منحصربه‌فرد افراد برجسته این انقلاب صیانت از دستاوردهای انقلاب و تلاش برای اهداف والای آن بوده است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه کردستان هم اظهار کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه با ۱۰ برنامه شاخص طی هفته دولت در سطح استان برگزار می‌شود.

محمدرضا رمضان‌زاده حضور مسئولان در مصلاهای نمازجمعه، برپایی میز خدمت در سطح استان، برگزاری رزمایش گروه‌های جهادی در استان، اعزام گروه‌های جهادی، پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی به مناطق محروم استان، رزمایش نذر خون، توزیع کمک‌های مؤمنانه و برگزاری مسابقه دارت برای کارمندان با کمک ورزش و جوانان را از برنامه‌های هفته دولت بسیج کارمندان در کردستان ذکر کرد.

دوم تا هشتم شهریور ماه به هفته دولت نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha