مخالفت توده صهیونیست‌ها با برگزاری مراسم سالگرد عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط نتانیاهو

تهران-ایرنا- رئیس رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرد تا باتوجه به مخالفت توده صهیونیست‌ها با کابینه حاکم، دفتر وی مسئولیت برگزاری مراسم سالگرد عملیات «طوفان‌الاقصی» را بر عهده‌ بگیرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در گزارشی از نفرت عموم صهیونیست های ساکن سرزمین های اشغالی از «بنیامین نتانیاهو»، در آستانه سالگرد عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به نامه «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم اشغالگر به نتانیاهو درباره برنامه های سالگرد عملیات طوفان الاقصی افزود که هرتزوگ پیشنهاد کرد تا برای جلوگیری از سیاسی شدن این مراسم، این برنامه ها با نظارت دفتر وی برگزار شود.

هاآرتص، درباره ممانعت رئیس رژیم صهیونیستی از برگزاری برنامه های سالگرد عملیات طوفان الاقصی توسط دفتر نخست وزیر نوشت: هرتزوگ نگران واکنش عمومی، به ویژه واکنش خانواده های اسرا و آوارگان است.

هرتزوگ در حالی روز جمعه به نتانیاهو نامه نوشت و به وی پیشنهاد کرد که مسئولیت نظارت بر برگزاری مراسم های سالگرد عملیات طوفان الاقصی را دفتر وی به عهده داشته باشد که توده صهیونیست ها در اعتراضات خیابانی هفته گذشته، نتانیاهو را مقصر شکست در این عملیات اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی قصد دارد تا از عملیات طوفان الاقصی که هفتم اکتبر ۲۰۲۳(۱۵مهر ۱۴۰۲) روی داد، برای مظلوم نمایی در سطح جهان بهره برداری کند.

مقاومت فلسطین همواره اعلام کرده که هدف از به اسارت بردن صهیونیست ها در این عملیات، تلاش برای آزادی اسرای فلسطینی و تحقق حقوق اساسی مردم فلسطین بوده است.

این در حالی است که با گذشت بیش از ۱۰ ماه از طوفان الاقصی و با وجود تجاوز گسترده به نوار غزه نتوانسته اسرای مذکور را آزاد کند و شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه ای رژیم اشغالگر به مناطق مختلف نوار غزه، کشته شده اند.

رژیم صهیونیستی در هشت دهه تاریخ جعلی خود، همواره از هر موضوعی برای توجیه جنایات خود علیه مردم فلسطین، سوء استفاده کرده است. این رژیم، علاوه بر شهادت و مجروح کردن میلیون ها فلسطینی در طول چند دهه گذشته، فقط در طول بیش از ۱۰ ماه جنگ علیه ساکنان نوار غزه، بیش از ۴۰ هزار فلسطینی را به کام مرگ فرستاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha