پایگاه‌های حامی‌یابی ایتام در مسیر اربعین حسینی خوزستان استقرار یافتند

اهواز- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد خوزستان از استقرار پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین (بد سرپرست) همزمان با برگزاری اربعین حسینی در استان در مسیر پیاده‌روی و مبادی مرزی استان خبر داد. 

جمال شیبه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مهم‌ترین فعالیت‌ کمیته امداد در ایام اربعین حسینی جمع‌آوری صدقات و کمک‌ها و نذورات زائران است بیان کرد: کمیته امداد خوزستان هر سال در ایام اربعین حسینی سعی کرده از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن برای خدمت به محرومان استفاده کند.
وی هدف از اجرای این طرح را جذب حامیان جدید برای ایتام و کودکان نیازمند استان عنوان کرد و افزود: مردم نیکوکار و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) می‌توانند با پیوستن به طرح اکرام، حمایت مادی و معنوی از یک یا چند فرزند یتیم را برعهده بگیرند.


شیبه خاطرنشان کرد: در طرح اکرام ایتام، حدود ۳۴ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند که فرصت خوبی برای زائران است تا با کمک هر چند کم از کودکان نیازمند حمایت کنند.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان افزود: مردم نیکوکار علاوه بر حضور در پایگاه‌ها می‌توانند از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند یا از طریق کد دستوری #۰۶۱ *۸۸۷۷* واریز کمک‌های نقدی خود برای ایتام را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، تا کنون یک میلیون ۹۵۰ هزار نفر از زائر حسینی از مرزهای خوزستان تردد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha