۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۲
کد خبر: 85577647
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناکامی سارقان منزل در دولت‌آباد تهران

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۲
کد خبر: 85577647
ناکامی سارقان منزل در دولت‌آباد تهران

شهرری- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با اقدام به موقع پلیس، سارقان سابقه دار منزل حین ارتکاب سرقت دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ری سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد موضوع بصورت ویژه در دستور کار عوامل کلانتری دولت آباد قرار گرفت و اقدامات عملیاتی و طرح ریزی های تخصصی جهت دستگیری سارق یا سارقان آغاز شد.

وی افزود: ماموران با پوشش دهی نقاط جرم خیز یک دستگاه خودروی سواری پرشیا در مقابل یک خانه در یکی از محلات دولت آباد مشاهده کردند که نسبت به دستگیری سارقان اقدام که در این حین یکی از سارقان که درحال ورود به منزل بود را دستگیر و خودرو از صحنه متواری شد.

رئیس پلیس شهرستان ری افزود: پرونده و متهم سریعاً به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و تحقیقات تخصصی و فنی آغاز شد که با استفاده از تجهیزات خاص پلیسی هویت دو سارق متواری که جزء سارقان سابقه دار نیز بودند شناسایی شد.

ناکامی سارقان منزل در دولت‌آباد تهران

سرهنگ طرهانی بیان داشت: با هماهنگی مراجع قضائی تیم عملیات پلیس آگاهی به مخفیگاه سارقان اعزام و در دو عملیات همزمان و منسجم سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر که در این یک از سارقان به سمت ماموران حمله ور شده و با شلیک تیر هوایی پلیس زمین گیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف کردند که پس از تکمیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته.

وی در با بیان اینکه برخورد جدی پلیس با سارقان و کسانی که با اعمال مجرمانه خود سعی در خدشه وارد کردن به امنیت جامعه و شهروندان را دارند تصریح کرد: شهروندان باید جهت جلوگیری از سرقت منزل، از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل خودداری کرده و حتی المقدور در صورت نگهداری این اشیاء‌ در منزل از گاو صندوقهایی که از استحکام لازم برخوردار است و داخل دیوار تعبیه و قابل جابجایی نمی باشند استفاده کنند و چنانچه حین خروج از منزل شاهد تردد و پرسه زنی افراد ناشناس و مشکوک در محل سکونت خود بودند بلافاصله مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
معمای سرقت مشاعات ساختمانی در باقرشهر حل شد

ناکامی سارقان منزل در دولت‌آباد تهران

محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمانی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۷۵ باقرشهر با انجام اقدامات تخصصی فنی و کاربردی هویت سارقان و مخفیگاه وی را در یکی از محلات باقرشهر شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم نسبت به دستگیری افراد اقدام و اموال مسروقه شامل تعدادی پمپ آب های صنعتی و... به ارزش حدودی یک میلیارد ریال از مخفیگاه سارقان کشف که در ابتدا منکر سرقت شدند و پس از انتقال به کلانتری و مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده توسط ماموران چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۶ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی اعزام که با قرار مناسب روانه زندان شدند و تحقیقات در جهت شناسایی دیگر جرائم که از سوی متهمان دستگیر شده متصور بوده در دست اقدام می باشد.

سرهنگ "طرهانی" در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افراد مشکوک، موضوع را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha