۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85577655
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پلیس کرمان: قاتل در صحنه جرم دستگیر شد

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85577655
پلیس کرمان: قاتل در صحنه جرم دستگیر شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری عامل قتل رخ داده در محله سرآسیاب مرکز استان، لحظاتی پس از قتل خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی گفت : در پی اعلام نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از نقاط محله"سرآسیاب" شهر کرمان بلافاصله ماموران کلانتری ۱۸ در محل حاضر و متوجه شدند یک پسر جوان بر اثر ضربات سلاح سرد به ناحیه گردن و قفسه سینه دچار جراحت و پس از انتقال به بیمارستان فوت شده است.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۸ ضمن مدیریت صحنه نزاع به سرعت وارد عمل و با انجام تحقیقات میدانی و واکاوی صحنه جرم موفق شدند هویت عامل این قتل را شناسایی وی را در همان صحنه جرم دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان بیان کرد: این متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل به دلیل اختلاف شخصی با مقتول و وارد کردن ضربات چاقو به گردن و قفسه سینه وی در یک نزاع اقرار کرد و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری عاملان زورگیری در جوپار

همچنی در خبر دیگری پورامینایی از شناسایی و دستگیری عاملان زورگیری و سرقت طلاجات بانوی کرمانی در یکی از نقاط شهر جوپار در شهرستان کرمان خبر داد.

وی ادامه داد: در پی زورگیری ۲ سارق از خانمی جوان در یکی از محله های شهر جوپار و سرقت طلا با تهدید سلاح سرد، واحد گشت انتظامی به محل اعزام شد و ضمن بررسی موضوع عملیات دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: با پی‌جویی های تخصصی ماموران و بررسی های دقیق ۲ عامل اصلی این زورگیری شناسایی و طی ۲ عملیات ضربتی در منازلی واقع در یکی از نقاط شهر کرمان دستگیر شدند.

وی با اشاره به شناسایی ۲ متهم از سوی شاکیه و انجام اقدامات بعدی تصریح کرد: برای این متهمان پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha