۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85577685
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

افزایش ذخیره آب ۲ هزار مترمکعبی در پایانه مرزی چذابه

اهواز - ایرنا - مدیرعامل آبفا خوزستان از افزایش ذخیره آب ۲ هزار مترمکعبی در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

صابر علیدادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اورهال ایستگاه‌های پمپاژ و انتقال آب منتهی به پایانه‌های مرزی خوزستان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب برای حل مشکل آب آشامیدنی زائران اربعین به اورهال تأسیسات اکتفا نکرد و میزان ذخیره آب در نقاط مرزی را ارتقا داد.

وی افزود: در ۴۵ روز گذشته یک پروژه ضربتی برای شرکت آبفا تعریف کردیم و مخزن ۲ هزار مترمکعبی بتنی پایانه مرزی چذابه وارد مدار شد که ذخیره آب در این پایانه مرزی از یک هزار و ۳۰۰ مترمکعب در شبانه روز به سه هزار و ۳۰۰ مترمکعب افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: با توجه به اینکه روزانه چهار هزار مترمکعب آب در پایانه مرزی چذابه توسط شرکت آبفا تأمین می‌شود با وارد مدار شدن این مخزن، میزان ذخیره آب در این نقطه مرزی به ۲۲ ساعت در شبانه روز رسید.

وی عنوان کرد: با توجه به گرمای هوا و قابل پیش‌بینی نبودن بعضی از شرایط جوی، پنج تانکر سیار در پایانه مرزی چذابه مستقر شدند تا در صورت بروز مشکل، به‌ صورت موقت خدمت رسانی کنند.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha