۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85577694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف البسه قاچاق از سواری شوتی در خدابنده

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۷
کد خبر: 85577694
کشف البسه قاچاق از سواری شوتی در خدابنده

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت:‌ در پی توقیف یک دستگاه سواری شوتی پژو پارس، یک هزار و ۵۶۰ ثوب لباس زنانه خارجی به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محسن غنیمتی روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی استان حین رصد جاده های استان به یک دستگاه سواری شوتی پژو پارس در محور خدابنده – بیجار مشکوک شدند.

وی افزود: با اشراف پیرامونی و مراقبت های پلیسی خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن تعداد یک هزار و ۵۶۰ ثوب لباس زنانه خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی خدابنده با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ، ادامه داد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و یک نفر راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شد.


کشف چهار کیلو مواد مخدر در ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف چهار کیلوگرم انوع مواد مخدر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی (طرح آرامش در شهر )در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی راد گفت: در راستای مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت در اذهان شهروندان، جاده های ارتباطی شهرستان تحت گشت زنی و بازرسی های موردی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح، یک نفر فروشنده و توزیع کننده مواد مخدر شناسایی و در یک عملیات ویژه در منزلش بازداشت شد.

معصومی راد تصریح کرد: از محل سکونت این توزیع کننده مواد مخدر چهار کیلو انواع مواد افیونی از نوع تریاک، سوخته و فرآورده های مخدر صنعتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست: در برقراری نظم و امنیت اجتماعی با پلیس همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه خرید، فروش و مصرف مواد مخدر را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha