۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 1062
کد خبر: 85577695
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع و راهپیمایی جاماندگان اربعین در قاب شبکه پایتخت

تهران- ایرنا- شبکه تهران، به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان با ویژه برنامه زنده اربعین حسینی به پوشش اجتماع و راهپیمایی عظیم جا ماندگان اربعین حسینی در شهر تهران می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شبکه تهران سیما، این ویژه برنامه به تهیه کنندگی محمد رضا پورحسن و اجرای مجریان شبکه تهران رضا نواب، امیر حسین سپهری و... حوالی ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۴ شهریورماه از قاب این شبکه تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

بنا بر این گزارش، شبکه تهران، با استقرار واحد سیار در مسیرهای اجتماع و راهپیمایی جاماندگان اربعین به پوشش تصویری راهپیمایی اربعین ویژه ارادتمندان و شیفتگان حسینی می پردازد.

مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) با عنوان "جاماندگان از اربعین" از میدان امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

همچنین در این برنامه ارتباط زنده با کربلا معلی برقرار می شود و مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین در سراسر کشور نیز در قاب شبکه تهران نمایش داده می شود.

ویژه برنامه زنده اربعین حسینی از ساعت ۹ صبح شروع و تا ساعت ۱۳ با پخش نماز جماعت ظهر و عصر حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به پایان می رسد.

اربعین از کربلا معلی

برنامه معارفی "سدره" ویژه اربعین حسینی در شب اربعین شنبه ۳ شهریور ساعت ۲۱ از قاب شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

این برنامه با اجرا و تهیه‌کنندگی مهیار عبداللهی میزبان حجت الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی با موضوع فضلیت زیارت اربعین خواهد بود و حاج سعید حدادیان ذاکر و مداح اهل بیت دیگر مهمان این برنامه خواهد بود که با نوای گرم و دلنشین مداحی خواهد کرد.

برنامه" سدره" کاری از گروه معارف شبکه تهران است که به مدت ۳۰دقیقه پخش می شود.

اربعین در شب فیروزه ای

ویژه برنامه تلویزیونی «شب‌های فیروزه‌ای» امشب شنبه ۳ شهریور با موضوع کدام امر به معروف و کدام نهی از منکر؟ از قاب شبکه تهران تماشایی می شود.

این ویژه برنامه به تهیه کنندگی سید نوید برکچیان و با اجرای حامد عسگری با آیتم های متنوع و از شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

برنامه "شب فیروزه ای" در خیمه الحسین (ع) موضوع فوق را با کارشناسی حجت الاسلام طباخیان برای مخاطبان تبیین و تحلیل می نماید و محمد رسولی شاعر آیینی دیگر مهمان این برنامه است.

"شب فیروزه ای" با طراحی و تدارک آیتم های ویژه همچون آرام جان، ردیف اشک، گفت و شنود، تکیه، پیرعشق، چاووش و... ۵۰ دقیقه مهمان خانه بینندگان شبکه تهران خواهد بود.

برنامه شب فیروزه ای کاری از گروه خانواده و کودک شبکه تهران است که با همکاری منطقه فرهنگ و گردشگری عباس آباد تا پایان ماه صفر بر روی آنتن می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha