«سفره داران»؛ موکبی که تمام خادمانش جانبازان جنگ هستند+ فیلم

تهران- ایرنا- مجموعه مستند دوقسمتی «سفره داران» کاری از گروه مستند شبکه افق سیما، درباره خادمین موکبی است که تمام خادمین این موکب از جانبازان جنگ تحمیلی با مجروحیت‌های مختلف هستند که مشغول خدمت به زوار پیاده روی اربعین می‌باشند، شنبه و یکشنبه حوالی ساعت ۲۳ از قاب شبکه افق سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون ایرنا، مجموعه مستند دوقسمتی «سفره داران» کاری از گروه مستند شبکه افق سیما، درباره خادمان موکبی است که تمام خادمان این موکب از جانبازان جنگ تحمیلی با مجروحیت‌های مختلف هستند که مشغول خدمت به زوار پیاده روی اربعین هستند.

سفره کرم امام حسن مجتبی (ع) از ۳۵ سال پیش در اصفهان شروع به خدمت کرده و در بیشتر شهرهای ایران و شهرهای شیعه نشین در جای جای دنیا در ۱۵ ماه مبارک رمضان به طور خودجوش و مردمی نان نذری بین مردم پخش می‌کنند.

این موکب در شهر نجف ۱۲ روز قبل اربعین و تا یک روز بعد اربعین مشغول طبخ غذا صبحانه، ناهار شام و میان وعده به زوار است که تمامی هزینه‌ها به صورت مردمی و خودجوش می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه مستند دو قسمتی را شنبه و یکشنبه ساعت ۲۳ از قاب افق سیما به تماشا بنشینند. همچنین تکرار این مجموعه مستند روز بعد حوالی ساعت ۱۵:۳۰ به روی آنتن افق می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha