فیلم| افتتاح طرح‌های زیرساختی در ۲۰ روستای محروم مراغه

مراغه- ایرنا- همزمان با دومین روز از هفته دولت، طرح‌های زیرساختی شامل زیرسازی، آسفالت، احداث دیوارهای ساحلی و حایل و یک مدرسه خیرساز در ۲۰ روستای محروم مراغه به بهره‌برداری رسید.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه روز شنبه در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: طرح‌های زیرسازی، بهسازی، آسفالت، احداث دیوارهای ساحلی و حایل در ۱۶ روستای بخش سراجو نیز با ۸۰ میلیارد ریال هزینه در روز جاری افتتاح شد.

«مرتضی مینویی» اضافه کرد: همچنین آسفالت راه‌های سه روستای «کوسه صفر»، «گلچوان»، «آغبلاغ علیا و سفلی» نیز با حضور معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری سید.

به گفته وی این راه‌های روستایی در مجموع ۱۳ کیلومتر طول دارد و با هزینه ۳۸۰ میلیارد ریالی آسفالت‌ریزی شده تا تردد اهالی این روستا تسهیل شود.

وی ادامه داد: مدرسه ۲ کلاسه خیرساز روستای «محسن‌آباد» که با هزینه ۱۰ میلیارد ریالی خانواده شهید محمدزاده احداث شده است هم در روز جاری افتتاح شد.

فیلم| افتتاح طرح‌های زیرساختی در ۲۰ روستای محروم مراغه
قدردانی فرماندار مراغه از خانواده شهید محمدزاده

به گزارش ایرنا همزمان با هفته دولت امسال ۱۰۶ طرح سرمایه‌گذاری، زیرساختی و عمرانی در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

گفتنی است مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها چهار هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال است و با بهره‌برداری از آنها، در مجموع برای ۱۳۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha