دست‌پاک: کار سختی در جهانی ایتالیا داریم؛ اسکیت ایران در مسیر موفقیت قرار دارد

تهران- ایرنا- بانوی ملی‌پوش اسکیت سرعت ایران گفت: در مسابقات جهانی ایتالیا کار سختی داریم و باید با همه مدعیان برای کسب موفقیت و رفتن روی سکو، جدال کنیم.

محیا دست‌پاک امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به رقابت‌های جهانی اسکیت ایتالیا اشاره کرد و اظهار داشت: اردوهای آماده‌سازی به شکلی مطلوب دنبال می‌شود و به دنبال آن هستیم تا با آمادگی کامل در این رویداد به میدان برویم.

وی ادامه داد: مسابقات جهانی اسکیت ایتالیا از شانزدهم شهریور تا سوم مهرماه در شرایطی برگزار خواهد شد که نمایندگان ایران در ۵ رشته به میدان خواهند رفت که یکی از این رشته‌ها به اسکیت سرعت باز می‌گردد، خوشبختانه تیم خوب و یک‌دستی داریم و همه برای رسیدن به مدال و رفتن روی سکو، تلاش می‌کنند و امیدواریم در ایتالیا بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

ملی‌پوش اسکیت بانوان ایران یادآور شد: رقیبان اصلی ما از کشورهای کلمبیا، ایتالیا، فرانسه، چین تایپه، کره‌جنوبی و چند کشور دیگر هستند که باید برای کسب مدال با آنها رقابت کنیم. اسکیت سرعت هر روز شاهد اتفاقات تازه‌ای است و اگر بخواهیم به مدال و افتخار دست پیدا کنیم باید همگام با دانش روز حرکت کنیم، خوشبختانه اسکیت ایران در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و در مسیر خوبی هم گام برمی‌دارد.

او با اشاره به اینکه تا امروز دومرحله از اردوهای آماده‌سازی به اتمام رسیده، گفت: در این اردوها توانستیم با کمک کادر فنی و مربیان، به سطح خوبی از آمادگی برسیم و در تلاش هستیم تا زمان شروع مسابقات این روند رو به رشد را ادامه دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha