۳ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۵۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85577886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده قرارگاه اربعین چذابه بر تمرکز در نقاط حادثه‌خیز تاکید کرد

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه خواستار تمرکز بیشتر نیروهای امدادی در نقاط حادثه‌خیز شد و گفت: استقرار عوامل پلیس، اورژانس و راهداری باید نسبت به مسیر رفت تغییر کند.

به گزارش ایرنا، محمد خانچی روز شنبه در نشست ایمنی راه های استان که با حضور استاندار از طریق وبینار برگزار شد، اظهار کرد: با تدابیر اتخاد شده، شرایط ترافیکی پایانه‌ مرزی چذابه نسبت به سال قبل بهتر است و شاهد رضایتمندی زائران هستیم.

وی افزود: برای کاهش تصادفات در مسیر برگشت، بنرهای آموزشی نصب شده است تا رانندگان با آرامش خاطر بیشتری به حرکت خود ادامه دهند.

فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه گفت: باید از ظرفیت موکب‌ها در مناطق حادثه‌خیزی که فاقد روستا و دهیاری است، استفاده کرده و زمینه توقف خودروها و استراحت رانندگان را فراهم کرد.

وی افزود: راهداری استان باید مثل ایام نوروز، تمام ادوات و امکانات خود را به کار گیرد و از سویی نصب بنرهای هشدار دهنده در مسیر طریق الحسین، می تواند در کاهش تصادفات بسیار موثر باشد.

خانچی گفت: در محورهای روستایی مجددا با دهیاران جلساتی برگزار کرده و سعی خواهیم کرد بحث همیار پلیس را تقویت کنیم و امیدواریم با کمک همه بتوانیم چند روز باقی مانده را با خیر و خوشی پشت سر بگذاریم.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در استان خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز راهی عراق می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha