۴ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85578003
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۵۵ طرح در شهرستان درگزین آماده بهره برداری و کلنگ زنی شد

همدان-ایرنا- فرماندار درگزین گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۵۵ طرح با ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سطح شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

کمیل خواستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دولت شهیدان رییسی و رجایی اظهار کرد: طی سه سال اخیر در دولت سیزدهم ۱۲۰ پروژه در این شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: افتتاح زمین های چمن مصنوعی و بهره برداری از مدارس تازه ساخت از جمله طرح های آماده بهره برداری در هفته دولت است.

۵۵ طرح در شهرستان درگزین آماده بهره برداری و کلنگ زنی شد

فرماندار شهرستان درگزین افزود: تالار شهر قروه با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی و همچنین پارک بانوان شهر شاهنجرین در هفته دولت کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش ایرنا، به گفته استاندار همدان هزار و ۹۲ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده شده است که ۹۷۱ پروژه افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی ۱۲۱ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

از تعداد ۹۷۱ پروژه قابل افتتاح در سطح استان، ۸۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۴۸ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال و ۱۴۷ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۳۸ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که جمع کل اعتبار هزینه‌شده ۸۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال است.

دوم تا هشتم شهریور ماه برای بزرگداشت و یاد و خاطره شهیدان "محمدعلی رجایی" و "محمدجواد باهنر" به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان درگزین به مرکزیت قروه درگزین در شمال شرقی استان همدان قرار دارد.

شهرستان درگزین با حدود ۳۷ هزار نفر جمعیت، ۲ بخش مرکزی و شاهنجرین، ۲ شهر و ۳۸ روستا از توابع استان همدان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha