۱۹۰ هزار زائر اربعین از خدمات موکب بسیج جامعه پزشکی یزد استفاده کردند

یزد- ایرنا- جانشین بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت: بیش از ۱۹۰ هزار زائر از ایران و سایر کشورها با مراجعه به موکب امام رضا (ع) در کربلای معلی از خدمات مختلف رفاهی و درمانی استفاده کردند.

" محمد احسانی "، روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد بیش از ۳۰ هزار نفر از خدمات مختلف بهداشتی و درمانی و بقیه نیز از سایر خدمات شامل تغذیه، شارژ موبایل، پیرایشگری، خیاطی و اسکان در کربلای معلی بهره‌مند شدند.

وی به برپایی حسینیه همراه با برگزاری برنامه‌های فرهنگی در طول برگزاری پیاده‌روی اربعین اشاره کرد و ادامه داد: تیم ۲۸ نفر از گروه خادمان اجرایی موکب در ارائه خدمات و پذیرایی و همچنین گروه درمانی متشکل از ۱۳ نفر پزشک متخصص و عمومی ،۴۰ نفر پرستار و ۶ نفر تکنسین دارویی در خدمت زائران بودند.

این مسئول بیان کرد: موکب درمانی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) استان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) و همچنین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر در وسعت ۲ هزار مترمربع در عمود ۱۴۰۵ در خدمت شرکت کنندگان پیاده روی اربعین بود.

سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر استان برای فعالیت در موکب درمانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و همچنین سایر موکب های درمانی وابسته در سال جاری بیش از ۱۰۰ نفر کادر درمانی اعزام کرده است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha