۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰
کد خبر: 85578106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهره‌مندی ۴۶۰ هزار مازندرانی ازطرح آبرسانی آبفا

۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰
کد خبر: 85578106
بهره‌مندی ۴۶۰ هزار مازندرانی ازطرح آبرسانی آبفا

ساری- ایرنا- مدیرعامل آب و فاصلاب مازندران از اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از ۴۰ پروژه آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب با بهره مندی ۴۶۰ هزار و ۹۵۸ نفر در سراسر استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایرنا، بهزاد برارزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح ها شامل بهسازی ۱۰ دهنه چشمه با آبدهی ۷۳ لیتر در ثانیه، حفر و تجهیز ۱۲ حلقه چاه با آبدهی ۲۷۶ لیتر در ثانیه، احداث سه باب تصفیه خانه با ظرفیت آبدهی ۱۹۰ لیتر در ثانیه و ساخت ۱۶ باب مخزن ذخیره با ظرفیت چهار هزار و ۷۷۰ متر مکعب است.

وی ادامه داد: همچنین اجرای ۸۵ هزار و ۳۰۰ متر خطوط انتقال، احداث پنج واحد ایستگاه پمپاژ با افزایش ظرفیت آبدهی۱۰۶ لیتر در ثانیه، اصلاح شبکه آبرسانی به طول ۴۵ هزار متر، توسعه شبکه آبرسانی به طول ۷۴ هزارمتر، استاندارد سازی اتاق سرور پدافندی و اجرای شبکه جمع آوری اصلی و فرعی فاضلاب به طول ۱۹ هزار و ۶۰۰ متر، احداث یک باب ایستگاه پمپاژ فاضلاب با ظرفیت ۴۰۰ لیتر در ثانیه از دیگر طرح هایی است که در این هفته به بهره برداری می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران اعتبار هزینه شده را ۶ هزار و ۸۲۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این هفته بیش از ۴۶۰ هزار و ۹۵۸ نفر از مزایای پروژه های آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب برخوردار خواهند شد.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۱۲ پروژه آبرسانی در استان با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۶۵۴ میلیارد ریال خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ها عملیاتی شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۳۰ لیتر در ثانیه، احداث ۷ باب مخزن ذخیره با ظرفیت سه هزار و ۸۵۰ مترمکعب، خطوط انتقال به طول هفت هزار و ۵۰۰ متر و شبکه توزیع به طول هفت هزار متر اجراء خواهد شد.

برارازده جمعیت بهره مند از این ۱۲ پروژه آبرسانی را ۵۹ هزار و ۲۶۶ نفر اعلام و ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک با تخصیص به موقع اعتبارات، تلاش کارکنان و همراهی مردم گرامی استان شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha