۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 1101
کد خبر: 85578173
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت رئیس دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران از رتبه‌های برتر کنکور

تهران- ایرنا- رئیس دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران از رتبه‌های برتر گروه‌های آزمایشی تجربی و ریاضی برای تحصیل در دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دعوت کرد و گفت: اصل در دانشکده بیوتکنولوژی، پذیرش کیفی است.

به گزارش روز یکشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه تهران، حسین مهدوی در آستانه انتخاب رشته داوطلبان ورود به دانشگاه و بازدید برگزیدگان کنکور سراسری از دانشگاه تهران، گفت: دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران در رشته دکتری پیوسته بیوتکنولوژی با سه گرایش بیوتکنولوژی مولکولی، بیوتکنولوژی پزشکی و فراورش زیستی دانشجو پذیرش می‌کند.

رئیس دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران یادآور شد که در سال ۱۴۰۲ برای نخستین بار در این سه گرایش اقدام به پذیرش دانشجو کردیم که پذیرش دانشجو در دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران دارای مصاحبه نیز است.

استاد دانشکده‌های علوم دانشگاه تهران مخاطبان تحصیل در دکتری پیوسته بیوتکنولوژی را رتبه‌های برتر کنکور و دارندگان رتبه‌های زیر ۲۰۰ گروه‌های آزمایشی تجربی و ریاضی عنوان کرد و گفت: ظرفیت پذیرش در هر گرایش دکتری پیوسته بیوتکنولوژی دانشگاه تهران با توجه به علاقه دانشجویان پذیرفته شده و همچنین اساتید تعیین می‌شود.

مهدوی به کیفیت این دانشکده اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی گذشته که اولین دوره پذیرش در سه گرایش رشته دکتری پیوسته بیوتکنولوژی بود، پس از انجام مصاحبه علمی از داوطلبان تحصیل در این رشته، فقط ۱۲ داوطلب پذیرش شدند.

رئیس دانشکده بیوتکنولوژی دانشگاه تهران تاکید کرد: بنابراین یک مؤلفه مهم پذیرش دانشجو در دانشکده بیوتکنولوژی، حفظ و ارتقای کیفیت است و دانشکده بیوتکنولوژی به عنوان مجهزترین مرکز علمی بیوتک کشور با توان ارتباطی استفاده از تمام امکانات آزمایشگاه‌های دانشگاه تهران و همچنین توان علمی دانشکده‌های مختلف دانشگاه تهران فرصت مناسبی برای رتبه‌های برتر است.

در آستانه آغاز انتخاب رشته داوطلبان کنکور، برنامه «روزی با دانشگاه تهران» ویژه آشنایی داوطلبان با رشته‌های دانشگاهی و ظرفیت‌های دانشگاه تهران، روز سه‌شنبه ۶ شهریور ماه در پردیس مرکزی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

داوطلبان دارای نمره تراز بالای ۹۵۰۰ در هر چهار گروه آزمایشی کنکور سراسری می‌توانند برای شرکت در برنامه «روزی با دانشگاه تهران» از طریق سایت tcs.ut.ac.ir ثبت‌نام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha