حضور قالیباف در راهپیمایی جاماندگان اربعین

۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴
کد خبر: 85578177
حضور قالیباف در راهپیمایی جاماندگان اربعین

تهران - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در پایتخت حضور یافت.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف روز یکشنبه (چهارم شهریور) مصادف با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران که با حضور پرشور آحاد مردم و خانواده‌ها در مسیر میدان امام حسین(ع) تا حرم عبدالعظیم(ع) در حال برگزاری است، شرکت کرد.

رئیس قوه مقننه ضمن حضور در پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران، از نزدیک با برخی شهروندان هم‌کلام شد و در جریان مسائل و درخواست‌های آنها قرار گرفت.

حضور قالیباف در راهپیمایی جاماندگان اربعین

امروز، یکشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۳ همزمان با اربعین امام حسین (ع) دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی به یاد پیاده‌روی اربعین از نجف به سوی کربلا، مسیری ۱۳ کیلومتری از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را با پای پیاده طی می‌کنند.

این مراسم از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح روز اربعین از میدان امام حسین (ع) با قرائت زیارت اربعین آغاز شده و سپس عزاداران حسینی حرکت خود را از ساعت هفت صبح آغاز کردند.

علاوه بر مسیر اصلی، ۶ مسیر فرعی از ورامین و قرچک، باقرشهر، کهریزک، شمال و جنوب بزرگراه شهید رجایی، سلمان فارسی و چهاردانگه برای این مراسم عظیم در نظر گرفته شده است. در طول مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین بیش از ۲ هزار موکب مردمی برپا شده و خدمات مختلفی به شرکت کنندگان در این همایش عظیم ارائه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha