۴ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۴۳
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85578507
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف زنجیره ای ۶ خودرو محور آزادراه پل زال–خرم آباد را مسدود کرد

خرم آباد- ایرنا- سرپرست آزادراه خرم زال لرستان گفت: تصادف زنجیره ای ۶ دستگاه خودرو محور آزادراه پل زال–خرم آباد را مسدود کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وحید زرنانی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با رسانه ها اظهارکرد: تصادف بین ۲ دستگاه سمند، ۲ دستگاه پژو پارس، یک دستگاه پراید ۱۴۱ و یک دستگاه خودروی شاسی در تونل چمشک آزادراه پل زال – خرم آباد موجب انسداد مسیر رفت این محور برای مدت کوتاهی شد.

وی افزود: در این تصادف زنجیره ای که در کیلومتر ۷۰ آزادراه خرم زال اتفاق افتاد، یک نفر مصدوم شد که حال وی رضایت بخش اعلام شده است.

سرپرست آزادراه خرم زال گفت: علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه در دست بررسی است.

زرنانی افزود: توصیه می شود رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هر گونه عجله و شتاب بی مورد خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

آزادراه پل زال- اندیمشک بخشی از آزادراه سراسری تهران- اراک-خرم آباد- اندیمشک- اهواز- بندر امام می باشد که امتداد کلی آن شمالی- جنوبی است.

این آزادراه در شمال استان خوزستان قرار داشته و از انتهای آزادراه خرم آباد- پل زال در حوالی ۲.۵ کیلومتری غرب روستای پل زال آغاز می شود.

آزادراه مذکور پس از عبور از رودخانه زال در ابتدای مسیر، مسافتی حدود ۳۵ کیلومتر را طی نموده و به حدود ۳ کیلومتری شمال روستای بالارود می رسد، در ادامه مسیر آزادراه به سمت غرب منحرف شده و در غرب روستای بالارود ادامه می یابد و در کیلومتر حدود ۴۵ به کمربندی بزرگ اندیمشک- دزفول می پیوندد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha