قزوین آماده رویارویی تیم های پرسپولیس و فولاد است

قزوین - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: ورزشگاه سردارآزادگان قزوین عصر جمعه آماده رویارویی تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان خواهد بود.

حسین باجیوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: زمین چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین در حال حاضر یکی از بهترین و با کیفیت ترین زمین های کشور بوده و در حال حاضر نیز شرایط بازی در آن مهیا است تا جایی که هفته پیش نیز بنا به درخواست سازمان لیگ، میزبان تیم استقلال تهران، یکی از تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر برابر ملوان انزلی نیز بود.

وی ادامه داد: با توجه به آماده نبودن زمین تیم پرسپولیس و درخواست میزبانی این تیم از قزوین برای دیدار با تیم فولاد خوزستان که این درخواست به سازمان لیگ نیز داده شده بود، به جهت همکاری در این زمینه جلسه ای را برگزار کردیم و با موافقت مسوولان استانی و اینکه چون بازی های لیگ بعد از هفته سوم به مدت ۲۰ روز برای دیدارهای تیم ملی تعطیل خواهد بود، شرایط میزبانی این ۲ تیم را در قزوین فراهم کردیم.

باجیوند با اشاره به شرایط فوق العاده چمن ورزشگاه سردار آزادگان و اینکه باشگاه های حاضر در لیگ برتر بایستی برای میزبانی شرایط زمین چمن استانداردی داشته باشند، در این زمان قزوین به کمک سازمان لیگ آماده با تا کمک به شرایط میزبانی، خلاء موجود برای برخی از تیم ها در این زمینه مرتفع شود.

وی در پاسخ به این سووال که پیش از این قزوین مخالفت خود را برای برگزاری این مسابقه اعلام کرده بود، تصریح کرد: قبل از مسابقه استقلال تهران و ملوان انزلی که جمعه گذشته و به درخواست استقلال تهران به عنوان میزبان در قزوین برگزار شد، گفته بودیم که اگر مسابقات به صورت متوالی برگزار شود، با توجه به مسابقات شمس آذر در این ورزشگاه شاید نتوانیم پاسخگوی سایر تیم ها باشیم اما با توجه به بازی خارج از خانه شمس آذر قزوین که مقابل سپاهان دارد، ما می توانیم میزبان دیدار پرسپولیس و فولاد باشیم.

رییس هیات فوتبال استان قزوین به شرایط ورزشگاه سردار آزادگان نیز اشاره کرد و یادآور شد: نور ورزشگاه وضعیت مناسبی دارد و مورد تایید نیز قرار گرفته اما درصدد تقویت آن در روزهای آینده هستیم تا حتی شرایط این ورزشگاه را برای میزبانی بازی های ملی را به دست آوریم.

وی خاطر نشان کرد: قزوین جزو نخستین شهرهایی بود که توانست از فناوری کمک داور ویدیویی (VAR) بهره مند شود و با بهره جستن از این موضوع نیز توانستیم تا اینجای بازی های لیگ موفق عمل کنیم چرا که با استفاده از این سیستم، علاوه بر کمک به تصمیم گیری های تیم داوری، حق باشگاه ها نیز ضایع نخواهد شد.

باجیوند به نحوه فروش بلیت دیدار تیم های پرسپولیس و فولاد اشاره کرد و گفت: با توجه به سخت گیری های سازمان لیگ و سیستم اینترنتی فروش بلیت در راستای رفاه حال تماشاگران، درخواست داریم تا تماشاگران بدون تهیه بلیت به هیچ عنوان به ورزشگاه مراجعه نکنند تا خدای ناکرده دوباره مجبور به بازگشت شوند.

رییس هیات فوتبال استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مسوولان استان در خصوص ایجاد شرایط لازم برای شادابی و نشاط تماشاگران فوتبال، تاکید کرد: میزبانی قزوین برای دیدارهای لیگ برتر بهترین فرصت برای طرفداران تیم های پایتخت خواهد بود که با توجه به نزدیکی این شهر به تهران، در کمترین فاصله زمانی ممکن می توانند بازی تیم مورد علاقه خود را از نزدیک ببینند.

دیدار تیم های پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر جمعه هفته جاری و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به میزبانی قزوین و در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردارآزادگان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha