۵ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85578678
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ارزش طرح‌های هفته دولت مینودشت ۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال است

گنبدکاووس- ایرنا- فرماندار مینودشت از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۹۲ پروژه عمرانی، اقتصادی، خدماتی و اشتغالزا در این شهرستان همزمان با هفته دولت (۲ تا هشت شهریور) خبر داد و گفت: ارزش این طرح‌ها افزون بر ۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز دیلم‌کتولی روز دوشنبه در آیین آغاز به‌کار «قرارگاه خبری شهید همدانی» مینودشت به مناسبت هفته دولت افزود: از مجموع پروژه‌های این هفته ۸۲ مورد با اعتبار هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال قابل افتتاح و ۱۰ پروژه دیگر هم با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال مربوط به آغاز ساخت است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی بیشتر پروژه‌های قابل افتتاح مینودشت در هفته دولت امسال از دهه فجر سال گذشته آغاز شده و در این هفته به بهره‌برداری می‌رسند.

دیلم کتولی بابیان اینکه همه پروژه‌های هفته دولت مینودشت قابل راستی آزمایی است، ادامه داد: این پروژه‌ها در بخش‌های گوناگون و توسط دستگاه‌های اجرایی و خدماتی از جمله «شهرداری‌ها و دهیاری ها، آب و فاضلاب، راه و شهرسازی، صنعتف معدن و تجارت، بنیاد مسکن، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، کمیته امداد و بهزیستی، بهداشت و درمان و گردشگری» اجرا شده است.

فرماندار: ارزش پروژه‌های هفته دولت مینودشت ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است

فرماندار مینودشت همچنین گفت: با افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان برای ۱۵۰ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی، آسفالت معابر شهری و روستایی، سه واحد تولیدی، افزون بر ۱۰۰ واحد مسکونی، جاده بین مزارع، سه حلقه چاه آب شرب، ۲ واحد آب بندان روستایی و چهار مدرسه را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح مینودشت در هفته دولت برشمرد و افزود: در این هفته عملیات اجرایی برخی طرح‌ها از جمله مسکن روستایی، طرح هادی روستاها، مرکز جامع سلامت شهر «دوزین» و مرکز درمانی تامین اجتماعی مینودشت، چند آموزشگاه و زیرسازی و آسفالت پنج کیلومتر جاده دوزین به حسین آباد کالپوش نیز آغاز خواهد شد.

دیلم کتولی اضافه کرد: با اجرای برخی پروژه ها و اقدامات در مینودشت از جمله پروژه سیم به کابل شبکه برق اکنون سرقت در این حوزه به صفر رسیده است ضمن اینکه در بخش تامین جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد، زوج پشت نوبتی نداریم.

وی، انجام فرایند واگذاری پارک جنگلی تنکه چهل چای مینودشت به بخش خصوصی و پیگیری صدور مجوز راه اندازی سایت پروازی روستای «ترسه» را از دیگر اقدامات درحال انجام در این شهرستان ذکر کرد.

فرماندار مینودشت همچنین با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «رجایی و باهنر» و نیز شهید جمهور آیت الله رئیسی، بیان کرد: خدمت به مردم بالاترین افتخار است که بنیانگذار جمهوری اسلامی و نیز شهیدان فرصت آن‌را برای مسئولان فراهم کردند.

دیلم کتولی افزود: امام راحل با پیروزی انقلاب سایه تحقیرهای داخلی و خارجی ناشی از استعمار و استبداد را از روی ملت برداشت و جمهوری اسلامی را عزتمند کرد.

وی بابیان اینکه مسئولان تا آخرین ساعت مسئولیت وظیفه دارند در خدمت به مردم تلاش کنند، اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه هم باید در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی، خدمات صورت گرفته را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

دیلم کتولی همچنین گفت: در هفته دولت برنامه های متعدد فرهنگی، هنری و ورزشی هم پیش‌بینی شده که توسط دستگاه‌های متولی و با مشارکت مردم درحال انجام است.

شهرستان مینودشت حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha