۵ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۹
کد خبر: 85578709
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۹۷۵ واحد مسکن روستایی در همدان بهره‌برداری شد

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۹
کد خبر: 85578709
۹۷۵ واحد مسکن روستایی در همدان بهره‌برداری شد

همدان- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت ۹۷۵ واحد مسکن روستایی با اعتبار۶ هزار و ۶۳۹ میلیارد ریال در این استان بهره‌برداری شد.

مسعود رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همزمان با این هفته ۱۱۹ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۷۴۹ میلیارد ریال در همدان، ۱۷۸ واحد با اعتبار یک هزار و ۲۴۶ میلیارد ریال در ملایر، ۱۶۵ واحد با اعتبار یک هزار و ۲۹ میلیارد ریال در نهاوند و ۷۹ واحد با اعتبار ۶۳۹ میلیارد ریال در تویسرکان به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین ۱۱۸ واحد مسکن روستایی در کبودرآهنگ با اعتبار ۷۴۳ میلیارد ریال، ۱۰۵ واحد در بهار با اعتبار ۷۳۵ میلیارد ریال، ۴۳ واحد با اعتبار ۲۲۵ میلیارد ریال در اسدآباد، ۶۴ واحد با اعتبار ۳۵۸ میلیارد ریال در رزن، ۳۷ واحد با اعبار ۲۲۰ میلیارد ریال در درگزین و ۶۴ واحد با اعتبار ۳۵۸ میلیارد ریال در فامنین به بهره برداری رسید.

رضایی با اشاره به اینکه تکمیل واحدهای نیمه تمام در اولویت قرار دارد، خاطرنشان کرد: این تعداد مسکن روستایی با استفاده از تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی در شهرستان های مختلف اجرا و بهره برداری شده است.

وی تصریح کرد: تسهیلات احداث مسکن روستایی در سال ۱۳۸۴ به میزان ۵۰ میلیون ریال بود که دولت سیزدهم میزان این تسهیلات را به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۷۴ پروژه عمرانی روستایی و طرح هادی نیز با اعتبار یک هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال در استان بهره برداری شد.

وی اظهار کرد: این پروژه ها شامل ۴۸ کیلومتر زیرسازی جاده، ۳۱۲ هزار و ۸۳۶ متر مربع آسفالت، ۷۰۰ متر مربع اجرای سنگ فرش معابر، ۳۵۰ متر اجرای دیواره سازی و ۱۷ هزار و ۱۲۰ متر جدول گذاری است.

رضایی افزود: در پروژه های آسفالت ریزی نزدیک به ۴۵ هزار و ۴۸۳ تُن قیر استفاده و ۷۸۲ متر کانال سنگی ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا و به گفته استاندار همدان هزار و ۹۲ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده شده است که ۹۷۱ پروژه افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی ۱۲۱ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

از تعداد ۹۷۱ پروژه قابل افتتاح در سطح استان، ۸۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۴۸ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال و ۱۴۷ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۳۸ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که جمع کل اعتبار هزینه‌شده ۸۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha