۵ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85578717
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی خوابگاه ۲۰۰ واحدی دانشگاه ملایر آغاز شد

همدان- ایرنا- همزمان با هفته دولت عملیات ساخت ۲۰۰ واحدی خوابگاه متاهلی دانشجویی و استادسرای دانشگاه ملی ملایر با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز دوشنبه در این آئین افزود: همزمان با ایام هفته دولت ۱۵۵ هزار میلیارد ریال طرح و پروژه در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که از این میزان، ۱۱۱ هزار میلیارد ریال آن در بخش اقتصادی است‌.

"سلمان اسماعیلی" افزود: پروژه‌های اقتصادی که در این هفته افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، پیشران پیشرفت و توسعه شهرستان است.

وی بیان کرد: با آغاز عملیات اجرایی شهرک صنفی و صنعتی ۳۰۰ هکتاری، به اندازه ۴۵ سال گذشته زیرساخت صنعتی دولتی در این شهرستان ایجاد می‌شود که بزرگترین پروژه صنعتی در غرب کشور به شمار می‌رود.

فرماندار ویژه ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه تجاری بزرگ شهرداری ملایر و آغاز ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر را از دیگر پروژه‌های هفته دولت برشمرد.

اسماعیلی گفت: هفته دولت ۱۷ هزار میلیارد ریال پروژه در بخش صنعت، معدن و تجارت و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه در بخش جهاد کشاورزی تعریف شده است.

وی افزود: یکی از بخش‌هایی که در هفته دولت برجسته است، پروژه‌های دانشگاهی است که عملیات اجرایی ۲ پروژه خوابگاهی در این هفته آغاز می‌شود.

طرح جامع دانشگاه ملایر در دست اقدام است

رئیس دانشگاه ملایر نیز اظهار کرد: طرح جامع دانشگاه ملایر و احداث مجتمع رفاهی خدماتی در بلند مدت در دست اقدام است و همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی ۲۰۰ واحد خوابگاه متاهلی دانشجویی و اساتید در راستای طرح جوانی جمعیت آغاز شد.

"ابراهیم محمدی‌منش" بیان کرد: در قالب طرح جامع دانشگاه نیز یک مجتمع آموزشی از پیش دبستانی تا دبیرستان به منظور بهبود کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش و خدمات‌دهی به اساتید و دانشجویان متاهل احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه خوابگاه دانشجویی و استادسرا در زمینی به مساحت چهار هکتار در ۲۰۰ واحد مسکونی احداث می‌شود که متراژ واحدهای خوابگاهی دانشجویی ۴۰ تا ۶۰ مترمربع و استادسرا ۸۰ تا ۱۲۰ مترمربعی است.

عملیات اجرایی خوابگاه ۲۰۰ واحدی دانشگاه ملایر آغاز شد

رئیس دانشگاه ملایر گفت: این پروژه ۲۰۰ واحدی خوابگاه دانشجویان متاهل و اساتید، در بلوک‌های چهار و پنج طبقه احداث می‌شود و چهار هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پروژه در مدت ۲ پیش‌بینی شده و در مدت زمان ۲ تا سه سال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا؛ همزمان با هفته دولت فرماندار ویژه ملایر و مدیران دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی با حضور بر مزار مطهر شهدای گمنام بام ملایر، به مقام والای شهدای شهرستان ملایر ادای احترام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha