رییس پلیس راه: حجم تردد در جاده های همدان سنگین است

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: حجم تردد خودرو در جاده های برون شهری این استان به علت موج بازگشت زائران اربعین حسینی همچنان بالا و سنگین است.

سرهنگ علی فکری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ترافیک در روز اربعین بسیار سنگین بود و امروز هم همچنان این وضعیت تداوم دارد.

وی پیش بینی کرد: از فردا سه شنبه ترافیک روانی را در جاده های این استان شاهد باشیم و با پایان بازگشت زائران اربعین به خانه خود، وضعیت ترافیک به شرایط عادی بازگردد.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: بیش از ۱۸ میلیون تردد از جاده های این استان از ابتدای طرح اربعین حسینی(۱۶ مرداد) تا روز گذشته ثبت شده است.

سرهنگ فکری ادامه داد: با وجود افزایش تردد در جاده های این استان اما در ۴۸ ساعت گذشته سانحه فوتی در مسیرهای برون شهری این استان رخ نداده است.

وی گفت: با توجه به اوج ترافیک و تردد سپر به سپر خودروها انتظار می رود رانندگان فاصله طولی را حین رانندگی رعایت کنند تا در صورت ترمز ناگهانی خودروی جلویی بتواند در کمترین زمان وسیله نقلیه را کنترل و از بروز تصادف پیشگیری کند.

رییس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: تردد در حالت خستگی و خواب آلودگی همچنان یکی از دغدغه ها و نگرانی های پلیس است که امید می رود رانندگان پس از هر ۲ ساعت رانندگی یک ربع استراحت کنند.

سرهنگ فکری تاکید کرد: برخی مواقع با وجود باز بودن چشم راننده اما مغز او خسته و در خواب به سر می برد بنابراین باید بلافاصله با توقف خودرو در محلی مناسب و استراحت کافی، مجدد اقدام به رانندگی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha