۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85578761
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: مشکلات ۱۹۲ واحد تولیدی در بروجرد رفع شد

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85578761
فرماندار: مشکلات ۱۹۲ واحد تولیدی در بروجرد رفع شد

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: مشکلات و موانع تولید ۱۹۲ کارخانه و واحد تولیدی این شهرستان با حمایت و تزریق تسهیلات در دولت سیزدهم رفع شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز دوشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در دیدار مسوولان دستگاه های اجرایی مختلف با امام جمعه اظهار کرد: در سه سال گذشته هیچ کارخانه ای در بروجرد تعطیل نشد و کارخانه هایی نیز احیا و به چرخه تولید بازگشت.

وی با اشاره به برخی اقدامات شاخص دولت سیزدهم در حوزه تولید افزود: منطقه ویژه اقتصادی در بروجرد راه اندازی شده که در آنها هفت تولیدی بزرگ فعال خواهند شد، باسکول در این منطقه در حال نصب است و ساختمان گمرک آن نیز به بهره برداری رسید.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه در سه سال گذشته ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه غیر دولتی جذب شده است، اضافه کرد: اکنون واحدهای تولیدی شهرستان به کارگر نیاز دارند و اگر فرهنگ کار قوی باشد با مشکل بیکاری مواجه نخواهیم بود.

وی یادآور شد: کارخانه فردا موتورز بروجرد با جذب تسهیلات ۳۰ هزار میلیارد ریالی به چرخه تولید بازگشت و سامان کاشی نیز پس از حدود ۱۵ سال ظرف چند ماه آینده به تولید برمی گردد که این ها همه نتیجه اقدامات موثر انجام شده دولت سیزدهم در سه سال گذشته است.

مرادی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه راه و مسکن گفت: ایمن سازی جاده ها انجام و جاده اشترینان با ۳۰۰ میلیارد ریال ایمن سازی و روکش آسفالت شد.

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار نفر در دولت سیزدهم تسهیلات مسکن روستایی دریافت کردند، گفت: ۱۰۰ روستا آسفالت و طرح هادی نیز در ۱۰۰ روستا انجام شد و در برخی روستا هم اقداماتی صورت گرفته تا مهاجرت معکوس در آنها رخ دهد و علاوه بر این اکنون تمامی روستاهای شهرستان به شبکه سراسری گاز متصل هستن.

فرماندار بروجرد گفت: سد آبسرده این شهرستان سدی راهبردی برای بروجرد و استان محسوب می شود که در دولت سیزدهم اعتباراتی برای تکمیل آن تخصیص یافت.

مرادی بیان کرد: در حوزه آرد و نان در بروجرد با مشکلات حادی مواجه بودیم در راستای حل این مشکل ۴۲ نانوایی پلمب و بررسی ها بیشتر و در هفته سه بار جلسه شورای آرد و نان برگزار شد و در نهایت اما در این مدت با مجموعه اقدامات انجام شده ۳۰ تا ۴۰ درصد مشکلات این حوزه رفع شده است.

مرادی در خصوص دیگر اقدامات انجام شده در دولت شهید رییسی در بروجرد اظهار کرد: ۳۰۰ پرونده ساخت و ساز غیر مجاز وجود داشت و در مورادی تخریب هایی صورت گرفت، ۶۵ پرونده تعزیرات در سال ۱۴۰۱ به چهار هزار و ۵۰۰ پرونده مرتبط با گران فروشی رسیده است.

فرماندار بروجرد یادآور شد: در حوزه مسکن اکنون هفت هزار واحد مسکونی در حال ساخت است و ۲۴۰ واحد هم آماده واگذاری وجود دارد.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت اضافه کرد: ما در دولتی کار کردیم که رییس جمهور آن به شهادت رسید و اخلاص و سبک مدیریت او باید برای همه ما یک الگو باشد.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه ویژگی های بزرگ شهید رییسی به عنوان یک مجاهد در راه خدمت باید تبیین شود، گفت: ذوب در اصل ولایت فقیه، اخلاص، تدین، شجاعت و خدمت مخلصانه با دینداری و خدمت به مردم از ویژگی های شاخص شهید رییسی بود که توانست اعتماد و امید مردم را بازگرداند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha