۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85578777
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۴۵ طرح تویسرکان آماده بهره برداری و کلنگ زنی شد

همدان- ایرنا- سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۴۵ طرح با ۲ هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار در سطح شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یحیی خورشیدخانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دولت شهیدان رییسی و رجایی اظهار کرد: در سال‌جاری شاهد تخصیص اعتبارات قابل توجهی به طرح آبرسانی به مناطق مختلف شهرستان تویسرکان بودیم که رفع این مشکل یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است.

وی ادامه داد: ساماندهی کانال‌های کشاورزی و آبرسانی به مزارع و باغات شهرستان با ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

خورشیدخانی، از تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی‌های شهرستان و تلاش برای رساندن نان با کیفیت به دست عموم مردم خبر داد و گفت: یکی از دلایل کیفیت پایین نان‌ها در حال حاضر، تازه بودن گندم‌هایی است که برای تولید آرد از آنها استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: آغاز به کار و کلنگ زنی طرح‌های مختلف عمرانی در هفته دولت در شهرستان تویسرکان نتیجه هم افزایی خادمان مردم در بخش‌های مختلف است.

سرپرست فرمانداری تویسرکان افزود: برای خدمات‌رسانی گسترده و بی‌منت به مردم، به وحدت، هم‌افزایی و خودداری از دامن زدن به اختلافات غیرضروری و پرهیز از ایجاد تنش نیاز داریم.

به گزارش ایرنا، به گفته استاندار همدان هزار و ۹۲ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده شده است که ۹۷۱ پروژه افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی ۱۲۱ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

از تعداد ۹۷۱ پروژه قابل افتتاح در سطح استان، ۸۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۴۸ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال و ۱۴۷ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۳۸ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که جمع کل اعتبار هزینه‌شده ۸۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال است.

دوم تا هشتم شهریور ماه برای بزرگداشت و یاد و خاطره شهیدان "محمدعلی رجایی" و "محمدجواد باهنر" به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان تویسرکان در ‪ ۹۳‬کیلومتری غرب استان همدان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha