۶ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۲۶
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85578799
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ طرح کشاورزی و عمرانی در فاروج خراسان شمالی اجرا شد

بجنورد-ایرنا- فرماندار شهرستان فاروج خراسان شمالی گفت: ۵۱ طرح کشاورزی ،عمرانی و خدماتی این شهرستان با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اجرا شد و هفته دولت امسال بهره برداری می شود.

عبدالرضا فرزانه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ۵۰ طرح حوزه جهادکشاورزی، بنیاد مسکن، راهداری، آموزش و پرورش، شهرداری، ورزش و جوانان، آب و فاضلاب، دهیاری، مخابرات و شرکت برق و گاز این شهرستان آماده بهره برداری است.

وی افزود: همچنین یک طرح در راستای توسعه شبکه برق رسانی با مشارکت فرمانداری، کمیته برنامه ریزی، شرکت توزیع نیروی برق و شهرک صنعتی هفته دولت امسال بهره برداری می شود.

فرماندار شهرستان فاروج اضافه کرد: حوزه های آب، راه، کشاورزی از لحاظ اعتباری بیشترین و با توجه به تنش و مشکلات شهرستان راه، آب و فاضلاب از لحاظ تعداد بیشترین طرح های هفته دولت را دارند.

وی ادامه داد: دستاوردهای دولت در این هفته توسط مدیران به اطلاع مردم خواهد رسید زیرا که این خدمات در حقیقت خدمات نظام اسلامی به مردم است و بیان این خدمات مردم را نسبت به انقلاب پایبندتر می‌کند.

فرزانه با اشاره به اقدامات و عملکرد انجام شده این شهرستان در دوران رییس جمهور شهید تاکید کرد: ۱۰۰ درصد روستاهای شهرستان گازکشی شد و عملیات گازرسانی به ۱۱ روستای باقیمانده به اتمام رسید.

وی بیان کرد: ۳۲ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان در این مدت آسفالت شد و اکنون عملیات ۲۵ کیلومتر در دست اجرا است، یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه پنج محور روستایی شهرستان تخصیص داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برق رسانی به تمام روستاهای این شهرستان به اتمام رسیده است.

مرکز شهرستان ۵۲ هزار نفری فاروج در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha