۸ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۱۹
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85578826
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 مجوز استخدام یکهزار و ۷۳۶ نفر در خراسان شمالی اخذ شد

بجنورد-ایرنا- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی افزود: مجوز استخدام یکهزار و ۷۳۶ نفر در یک سال گذشته برای دستگاه های اجرایی استان اخذ شد.  

مرتضی بهزادفر روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جذب نیرو برای پست های خالی تنها با برگزاری آزمون های استخدامی انجام می شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۹ آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برگزار شد که متقاضیان در مرحله مصاحبه و گزینش قرار دارند و این افراد در نیمه دوم امسال جذب ادارات و سازمان ها می شوند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی گفت: ۴۸ درصد از پست‌های سازمانی ۱۰۱ اداره و دستگاه اجرایی استان خالی است و بر این اساس ادارات ملی و استانی استان ۹ هزار و ۳۲۰ پست خالی و بلاتصدی دارند.

وی افزود: ۲۳ دستگاه اجرایی خراسان شمالی با بودجه استانی نیز یکهزار و ۲۹۲ پست خالی دارند و بر این اساس از سه هزار و ۹۷۵ پست سازمانی این ادارات، ۳۳ درصد خالی است.

بهزادفر خاطرنشان کرد: ۲۳ دستگاه دارای بودجه استانی ۴۲۱ نفر نیروی قرارداد کارمعین، ۱۴۹نفر نیروی قرارداد موقت و ۱۴ نفر نیروی قرارداد دائم مشغول به خدمت فعال دارند.

وی یادآور شد: در مجموع در ۱۰۱ دستگاه و اداره خراسان شمالی یکهزار و ۸۲۴ نفر نیروی قرارداد کار معین، سه هزار و ۲۴۹ نفر قرارداد موقت و یکهزار و ۶۴ نفر قرارداد دائم به کار گرفته شده اند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی افزود: همچنین سال گذشته ۴۰ هزار نفر ساعت دوره آموزشی در قالب ۹۸ دوره آموزشی در استان برگزار شد.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha