۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85578847
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در بخش عمرانی و زیرساختی بابل

ساری - ایرنا - فرماندار بابل با بیان این که در هفته دولت امسال ۹۶ طرح تولیدی و زیرساختی در این شهرستان افتتاح خواهد شد، گفت: برای اجرای این طرح ها ۹ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شد.

به گزارش ایرنا، علی پیرفلک امروز دوشنبه همزمان با هفته دولت در گلزار شهدای روستای هریکنده بابل اظهار کرد: طرح های عمرانی و تولیدی که در هفته دولت افتتاح خواهد شد برای شتاب در توسعه شهرستان اثر بخش است.

وی گفت: همه تلاش ها بر آن بود که اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی در بابل در دستور کار قرار گیرد تا شاهد توسعه متوازن در همه بخش های این شهرستان باشیم.

فرماندار بابل ادامه داد: طرح های که هفته دولت افتتاح می شود در بخش های آموزشی، تولیدی، درمانی و خدماتی است که با اعتبار دولتی و بخش خصوصی به مرحله بهره برداری رسید.

پیرفلک در ادامه با اشاره به اینکه اتحاد، وفاق، انسجام و یکپارچگی اقوام و گروه‌ها به همراه یکدلی و یکرنگی قوای سه گانه نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: همه ما باید هوشمندانه بر روی نقاط قوت خود تمرکز کنیم چون دشمن آن را نشانه گرفته است.

این مقام مسوول تصریح کرد: الگو پذیری مدیران از سبک زندگی عملی شهدای گرانقدر از جمله ضرورت های مهم است که باید در دستور کار مسئولان باشد.

سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی برای طرح های عمرانی و زیرساختی بابل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha