جدول داوری‌های هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد

تهران- ایرنا- دبیرخانه هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان جدول نهایی برنامه­‌های این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش ایرنا از انجمن موسیقی ایران، هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از روز سه‌شنبه- ۲۷ شهریورماه امسال- کار خود را در تالار رودکی آغاز می‌کند و به دنبال آن نوازندگان و خوانندگان در بخش‌های «موسیقی کلاسیک ایرانی» و «موسیقی کلاسیک غربی» بر اساس جدول اعلام‌ شده در حضور هیات داوران به اجرا می‌پردازند.

برای اطلاع از جدول داوری‌های هفدهمین جشنواره موسیقی جوان اینجا مراجعه کنید.

شرکت‌کنندگان باید یک ساعت قبل از شروع برنامه، با در دست داشتن کارت ملی یا شناسنامه، در محل برگزاری (تالار رودکی) حضور داشته باشند.

همچنین دبیرخانه جشنواره اسامی برگزیدگان بخش «موسیقی نواحی ایران»، «آهنگسازی»، «پیانوی ایرانی» و «ویولن ایرانی» را جمعه- ۵ مهرماه- در روز اختتامیه جشنواره در تالار وحدت اعلام خواهد کرد.

جدول داوری‌های هفدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد

هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری حمیدرضا اردلان توسط انجمن موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت حضوری از ۲۷ شهریور تا پنجم مهرماه برگزار می‌شود.

فراخوان این جشنواره ۲۸ اسفندماه سال گذشته در چهار بخش اصلی؛ «موسیقی دستگاهی ایران»، «موسیقی نواحی»، «موسیقی کلاسیک» و «آهنگسازی» و یک بخش ویژه؛ «شناخت و حفظ ردیف» در سه گروه سنی «الف» ۱۵ تا ۱۸ سال؛ متولدین سال‌های ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۸، «ب» ۱۹ تا ۲۳ سال؛ متولدین سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ و «ج» ۲۴ تا ۲۹ سال؛ متولدین سال‌های ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۹ منتشر شد.

پس از پایان کار هیات‌های تخصصی داوری مرحله مقدماتی و بررسی ۲۱۱۷ اثر ارسالی، ۲۸۹ نفر به مرحله نهایی در دو بخش «دستگاهی» و «کلاسیک غربی» راه یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha