ناظمی: تیم کاملی را به مسابقات جهانی ترکیه اعزام می‌کنیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: در سال‌های گذشته موفق شدیم که برخی کراس سوارها را به رقابت‌های جهانی ترکیه بفرستیم اما امسال توانستیم یک تیم کامل را آماده و اعزام کنیم.

به گزارش ایرنا، مازیار ناظمی امروز دوشنبه در نشست خبری تیم ملی ریس بانوان اعزامی به کاپ آسیایی تایلند و تیم ملی کراس ایران اعزامی به مسابقات جهانی ترکیه اظهار داشت: به کنفدراسیون آسیایی پیشنهاد دادیم که مسابقاتی مختص بانوان داشته باشیم. خوشبختانه این پیشنهاد پذیرفته شد و ۳ راند مسابقه آسیایی برنامه‌ریزی شد که یک راند برای مردان، یکی برای بانوان و یکی هم به صورت میکس برگزار خواهد شد. در سال‌های گذشته موفق شدیم که برخی کراس سوارها را به رقابت‌های جهانی ترکیه بفرستیم اما امسال توانستیم یک تیم کامل را آماده و اعزام کنیم.

وی افزود: از روزی که وارد فدراسیون شدیم، روی آموزش خیلی تاکید داشتیم و امروز در پیست آزادی، آکادمی ملی داریم. در حال حاضر ششمین اعزام بین‌المللی را در پیش داریم، در حالی که قبل از ما حدود ۳۰ سال بود که پای تیم‌های ملی فعالیتی نداشتند. گرانی موتور و تجهیزات آن باعث شده است که به راحتی نشود وارد این رشته شد و معمولا فقط آن‌هایی که پتانسیل بالایی دارند، می‌مانند. همین مسائل باعث شده است که هیات‌های استانی ما نتوانند به طور کامل فعال باشند.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: متاسفانه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات فدارسیون کسب نقدینگی، مخصوصا موقع اعزام‌هاست که باید از شرکت‌های خودروسازی وموتورسازی خواهش کنم به خاطر مسئولیت اجتماعی نیز به این رشته‌ها کمک بدهند. کافی است که فقط به صورت قانونی مالیات سالانه را در مسابقات و لیگ هزینه کنند و با تیم داری‌ها به ورزش کشور کمک دهند.

در ادامه آرزو عابدینی ملی‌پوش موتور ریس عنوان کرد: ۳ سال است که فعالیت در رشته موتور ریس را شروع کردم و امیدوارم موفقیت‌هایی کسب کنم که در این عرصه برای همه بانوان انگیزه شوم. حدودا از ۸ سالگی ورزش کاراته را شروع کردم و عناوین مختلف کشوری داشتم. قبلا عضو تیم ملی بودم در رشته رزمی و امروز در لباس دیگری به کشورم خدمت می‌کنم. از همه عزیزانی که زحمت کشیدند متشکرم و امید است که بتوانم پرچمدار خوبی باشم.

وی گفت: در مسابقات آسیایی تایلند در کلاس ۲۰۰ سی‌سی شرکت می‌کنم و به نظرم چیزی از دنیا کم نداریم و می‌توانیم تاثیرگذار باشم. یک تجربه مسابقات جهانی در کلاس ۴۰۰ سی‌سی میکس آقایان و بانوان دارم و هر چقدر تجربه بیشتری داشته باشیم، نتایج بهتری خواهیم داشت.

هستی رضایی ملی پوش موتور کراس خاطرنشان کرد: تقریبا از ۱۰ سالگی وارد این رشته شدم و امروز که ۱۷ ساله هستم، رنک ۱۸ جهان را کسب کردم. ۳ بار قهرمان سال ایران شدم و حالا هم برای رقابت‌های جهانی آماده شده هستم. امیدوارم نسبت به سال‌های گذشته بتوانم نتیجه بهتری هم داشته باشم.

در ادامه محمدحسین دانش‌پژو و پیمان محمدعلیزاده دو عضو دیگه تیم ملی کراس از حمایت‌های فدراسیون تشکر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha