۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85578963
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۱ طرح هفته دولت در دامغان آماده افتتاح است

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۲۱
کد خبر: 85578963
۱۲۱ طرح هفته دولت در دامغان آماده افتتاح است

سمنان - ایرنا - فرماندار دامغان گفت: ۱۱۳ طرح عمرانی و هشت طرح اقتصادی این شهرستان به مناسبت هفته دولت آماده بهره‌برداری و ارایه خدمت است.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی بندرآبادی روز دوشنبه در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته دولت در سالن جلسات فرمانداری دامغان، بیان کرد: ۱۱۳ طرح عمرانی توسط ۱۸ دستگاه اجرایی با اعتبار یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و هشت طرح اقتصادی با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و حمایت چهار دستگاه اجرایی در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی ۱۶ طرح توسط ۶ دستگاه اجرایی در هفته دولت امسال و با اعتبار یک‌هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

۱۲۱ طرح هفته دولت در دامغان آماده افتتاح است

نگاهی به وضعیت آمار و اشتغالزایی در دامغان

بندرآبادی به اعتبار شهرستان دامغان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته یک‌هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار توسط کمیته برنامه ریزی شهرستان بین ۴۶ دستگاه اجرایی توزیع و این میزان اعتبار برای ۲۶۳ طرح عمرانی صرف شد.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۳ از محل اعتبارات استانی، یک‌هزار و ۹۵۷ میلیارد ریال به شهرستان دامغان اختصاص یافت که این اعتبار برای ۲۵۵ طرح در سطح شهرستان صرف می‌شود.

بندرآبادی به تعهد اشتغال شهرستان دامغان اشاره و تصریح کرد: ایجاد یک‌هزار و ۹۹۸ شغل سال گذشته برای دامغان هدفگذاری شد که با تعهد ۱۱۷ درصدی تعداد مشاغل ایجادشده به ۲ هزار و ۳۳۷ شغل رسید.

فرماندار دامغان خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۳ نیز پیش‌بینی ایجاد ۲ هزار و ۲۱۱ شغل در کارگروه اشتغال استان برای این شهرستان درنظر گرفته شد که تاکنون یک‌هزار و ۸۰ شغل معادل ۴۹ درصد تعهد ایجاد شده است.

۷۴۷ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۵۸ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال هفته دولت ۱۴۰۳ در استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.

از ۷۴۷ طرح پیش‌بینی شده برای هفته دولت در استان سمنان ۶۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۲۱ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال با افزایش سه‌درصدی نسبت به هفته دولت سال ۱۴۰۲ در سمنان افتتاح می‌شود.

در بخش اقتصادی نیز ۷۲ طرح بخش خصوصی با افزایش اعتباری ۳۴۱ درصدی و با سرمایه‌گذاری ۳۷‌ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال هفته دولت ۱۴۰۳ قابل افتتاح است.

عملیات اجرایی ۱۰۸ طرح عمرانی نیز با اعتبار ۲۰ هزار و ۹۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود که افزایش سه درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha