ادامه پیگیری‌ها برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران مازندرانی

ساری- ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: ۱۲ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده که پیگیری‌ها برای پرداخت مابقی مطالبات گندم‌کاران در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، عباسعلی وفایی نژاد روز دوشنبه درباره آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم با بیان این که، تاکنون ۱۰۵هزار تن گندم از کشاورزان مازندران خریداری شده است، افزود: تاکنون ۱۲ هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده که برابر با ۶۶ درصد از مطالبات است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با اعلام اینکه وجه گندم کشاورزان به‌صورت کشوری و متمرکز پرداخت می‌شود، تصریح کرد: تاکنون واریزی‌هایی که انجام شده درصدی بوده و به‌صورت کلی واریز نمی‌شود.

وفایی‌نژاد خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها برای پرداخت مابقی مطالبات گندم‌کاران به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

ادامه پیگیری‌ها برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران مازندرانی

مدیرکل غله استان با اشاره به تحویل بیش از ۹۰ درصد گندم خریداری شده در شرق استان اظهار داشت: شهرستان های بهشهر و گلوگاه دارای بالاترین آمار دریافت این محصول در استان بوده و تاکنون حدود ۷۰ هزار تن گندم در این ۲ شهرستان تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله شده است.

وی افزود: بهای محصول تحویلی گندم‌کاران کشور از طریق سیستم بانکی و با توجه به زمان ثبت و تائید اسناد در سامانه بانک به‌صورت متمرکز به حساب کشاورزان واریز می شود.

طبق آمار رسمی سال گذشته بیش از ۸۳ هزار ۵۰۰ تن گندم خرید تضمینی در استان مازندران انجام شد، با توجه به رشد سطح زیرکشت گندم در استان پیش بینی تولید امسال گندم در استان ۱۷۵ هزار تن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha