۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85579064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۲۴ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی بوشهر تحویل شد

بوشهر-ایرنا- معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت:624 واحد مسکونی در دولت سیزدهم به مددجویان واجد شرایط این استان تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا هوشیار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت امسال نیز ۱۵ واحد مسکونی تحویل مددجویان بهزیستی استان بوشهر می‌شود.

وی افزود: در ساخت ۱۵ واحد مسکونی یاد شده ۱۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض همراه با تسهیلات قرض‌الحسنه به جامعه هدف پرداخت شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان بوشهر تصریح کرد: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی خدمات ارزنده‌ای به مددجویان بهزیستی مصوب و ارائه شد که یکی از شاخص ترین آن در حوزه مسکن مددجویی بوده است.

هوشیار یادآور شد: برای ساخت این واحدها در کنار پرداخت وام قرض‌الحسنه یک هزار و ۶۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض در اختیار مددجویان قرار گرفت.

وی افزود: اکنون ۵۲۴ واحد مسکونی خود مالکی در نقاط مختلف استان بوشهر برای مددجویان بهزیستی استان بوشهر در حال ساخت است که برای هر واحد تا سقف ۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید

بیش از ۲۹ هزار بوشهری از خدمات تخصصی بهزیستی بهره مند هستند

نرخ معلولیت در استان بوشهر ۱.۴ درصد اعلام شد

هوشیار با اشاره به انجام لوله‌کشی گاز رایگان منازل مددجویان بهزیستی استان ادامه داد: این طرح در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر با مشارکت صنایع حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از محل مسئولیت‌های اجتماعی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در ۱۶۶ واحد مسکونی اجرا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha