۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85579123
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ طرح عمرانی در شوش آماده بهره برداری است

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85579123
۱۰۰ طرح عمرانی در شوش آماده بهره برداری است

دزفول - ایرنا - فرماندار شوش گفت: ۱۰۰ طرح عمرانی، صنعتی و زیرساختی شهرستان شوش با اعتباری افزون بر ۶۵۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری در هفته دولت است.

محسن حویزه روز دوشنبه در حاشیه بهره برداری از پنج خانه مددجویان کمیته امداد شوش در روستای عین بخش مرکزی شوش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اقدام های گسترده‌ای برای بهبود زیرساخت‌ها و حل چالش اشتغال در این شهرستان در حال انجام است که بخشی از این طرح‌ها هم اکنون آماده بهره برداری است.

وی ادامه داد: طرح‌های آماده بهره برداری در شوش شامل طرح‌های آموزشی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی و همچنین توسعه و بهبود زیرساخت‌های راه، مخابرات، بهداشتی، آبرسانی و برق رسانی است.

فرماندار شوش، اشتغال را یکی از چالش های مهم این شهرستان دانست و بیان کرد: تنها یکی از طرح های صنعتی که به مناسبت هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد بیش از ۲۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.

۱۰۰ طرح عمرانی در شوش آماده بهره برداری است

پنج مسکن محرومان در شهرستان شوش افتتاح شد

رئیس کمیته امداد شوش نیز در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: پنج واحد مسکن محرومان این شهرستان در روستاهای دوسلق، سرخه، چعب، دوار و روستای عین تکمیل و تحویل خانواده‌های نیازمند شد.

غلامحسین نظری زیربنای خانه‌های احداثی را ۸۵ مترمربع اعلام و بیان کرد: برای تکمیل واحدهای مسکونی بیش از ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی، بنیاد مسکن، کمیته امداد، بسیج سازندگی سپاه و خیرین هزینه شده است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش در سال گذشته ۱۲ واحد مسکونی مددجویی با اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال در مناطق محروم روستایی ساخته و تحویل مددجویان داده است.

شهرستان شوش با بیش از ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲۲۰ روستا است.بسیاری از جمعیت زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش در روستاهای این شهرستان سکونت دارند.

۲ هزار و ۳۰۰ خانوار نیازمند با یک هزار و ۱۰۰ دانش آموز و ۷۰۰ یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شوش قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha