۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۰
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85579124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکل افت فشار آب محله "مهرآباد" شهر ایلام برطرف شد

۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۰
کد خبر: 85579124
مشکل افت فشار آب محله "مهرآباد" شهر ایلام برطرف شد

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مشکل افت فشار آب محله "مهرآباد" شهر ایلام با تامین آب پایدار برای این منطقه، برطرف شد.

محمد محمدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: ساخت و سازهایی که در سنوات گذشته به صورت غیرمجاز در برخی مناطق شهر ایلام و بالاتر از تاسیسات آبفا انجام شده، ساکنان مناطقی از شهر ایلام را از جمله "مهرآباد" و ساکنین کوچه‌های "تلاش"، "شهید زراعتی" و "بدر" را در فصل گرم سال با مشکل افت فشار و قطعی آب مواجه کرده بود.

وی افزود: در این راستا، طرح رفع مشکل افت فشار و قطعی آب و همچنین تامین آب پایدار مشترکان این محله توسط معاونت بهره برداری آب شرکت آبفای استان مورد مطالعه و در دستور کار قرار گرفت.

مدیر عامل آبفای ایلام بیان کرد: با اقدامات فنی و مهندسی شرکت آب و فاصلاب استان و تلاش امور آبفای شهرستان ایلام، خط انتقال و شبکه آب جدید ایجاد و آب پایدار برای بیش از ۶۰۰ مشترک این منطقه تامین شد.

محمدی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با ایجاد بیش از هزار متر خط انتقال جدید، اصلاح و تغییر در احجام خطوط انتقال، احداث شبکه داخلی و نصب انشعابات جدید، مشکل افت فشار و قطعی در مناطق مختلف شهر ایلام از جمله بلوار جمهوری و خیابان شهید ربابه کمالی، کوچه شهید یارمحمدی در محله بانبرز و خیابانهای آزادی ۹ و شهید کرم‌پور و همچنین شهرک شهید کشوری (سرطاف) شهر ایلام رفع و آب پایدار این مناطق تامین شده است.

وی، خاطرنشان کرد: مطالعات رفع افت فشار سایر مناطق شهر ایلام نیز انجام و برنامه‌ریزی‌های لازم در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، ۴۰ درصد مصرف آب استان مربوط به شهر ایلام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha