۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85579135
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمایه گذاری ۱۲ همتی برای ایجاد مجتمع کشت و صنعت در سلسله

خرم آباد- ایرنا- فرماندار سلسله گفت: یکی از مهمترین برنامه های هفته دولت کلنگ زنی یک مجتمع کشت و صنعت با سرمایه گذاری ۱۲ همت (هزار میلیارد تومان) در این شهرستان است.

میلاد شرفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرستان سلسله با بیش از ۴۰ هزار اراضی کشاورزی مستعد و مرغوب یکی از قطب های تولید انواع محصولات کشاورزی و باغی در لرستان محسوب می شود.

وی افزود: در این راستا هلدینگ (شرکت تجاری) انتخاب که یکی از مهمترین و قوی ترین شرکت های سرمایه گذاری کشور محسوب می شود تمایل خود را به ایجاد یک مجتمع کشت و صنعت در این شهرستان اعلام و اقدامات لازم نیز صورت گرفته است.

فرماندار سلسله عنوان کرد: ۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه سراب صیدعلی به منظور ایجاد این طرح بزرگ صنعتی به شرکت سرمایه گذاری کننده واگذار شده و در روزهای آتی هفته دولت با حضور استاندار لرستان کلنگ احداث این طرح بزرگ به زمین زده خواهد شد.

شرفی با اشاره به سایر برنامه های هفته دولت در شهرستان بیان کرد: این هفته طرح های بسیاری در حوزه های کشاورزی، آموزشی، خدماتی، زیرساختی و آسفالت معابر به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه از هفته دولت سال گذشته تاکنون ۱۵ مدرسه جدید به فضاهای آموزشی شهرستان افزوده شده است عنوان کرد: همچنین عملیات آسفالت معابر حدود ۴۰ روستا از بخش مرکزی و فیروزآباد این شهرستان به مرحله بهره برداری رسیده است.

فرماندار سلسله با اشاره به تکمیل طرح چهار خطه فیروزآباد - الشتر (مرکز شهرستان سلسله) بیان کرد: این طرح یکی از مطالبات مهم و بحق مردم شهرستان بود که سال های مدید به علت کمبود اعتبار و مشکلات معارضین محلی معطل مانده بود که با تلاش های صورت گرفته اکنون به طور کامل تکمیل شده و زیر بار ترافیک رفته است.

شرفی همچنین در خصوص پل چمتکله منطقه بسطام افزود: این پل در جریان سیلاب سال ۹۸ تخریب شده بود که با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد همچنین جاده عدل آباد منطقه قلایی به چمتکله به طول ۱۷ کیلومتر راه شکافی و آسفالت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha