رفع گره ترافیکی معابر افسریه، والفجر و مسعودیه در اولویت است

تهران بزرگ - ایرنا - شهردار منطقه ۱۵ پایتخت با بیان اینکه اولویت امروز ما رفع گره ترافیکی معابر افسریه، والفجر و مسعودیه است، گفت: با تمهیدات و تصمیمات لازم، مشکل ترافیکی در دسترسی به سرای ایرانی حل شده است.

به گزارش ایرنا، محمد شیری روز دوشنبه در جلسه بررسی معارضین طرح تسهیل دسترسی محلات، با تاکید بر بررسی وضعیت تملک معارضین تاسیساتی و ملکی طرح تسهیل ورودی و خروجی به محلات منطقه ۱۵، افزود: تسهیل در رفت و آمد شهروندان، روان‌سازی ترافیک و کاهش حوادث و تصادفات از برنامه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری این منطقه است.

شهردار منطقه ۱۵ تهران با اشاره به تمهیدات و اقدامات انجام شده در راستای رفع گره ترافیکی بزرگراه بسیج و خروجی محله افسریه از بن بست ترافیکی ادامه داد: به همین منظور طرح تکمیل ایجاد دسترسی و خروجی برای محله‌های مسعودیه، افسریه و والفجر در دستور کار قرار دارد.

شیری اضافه کرد: احداث ۲ زیرگذر در تقاطع خاتم الانبیاء (ص) و خیابان شهید قدیانی، احداث زیرگذر در بزرگراه بسیج و نیز احداث پل روگذر خیابان خاوران از جمله این طرح‌ها است.

وی با اشاره به معارضین تاسیساتی و ملکی این پروژه‌ها، یادآور شد: فرایند توافق با معارضین تاسیساتی توسط سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران در حال پیگیری است و روند توافق با تنها معارض ملکی این پروژه نیز توسط اداره املاک منطقه در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۵ تهران تاکید کرد: با اجرای این پروژه‌ها ضمن کاهش ترافیک محله مسعودیه و افسریه و نیز کاهش زمان سفر شهروندان در رفع آسیب‌های عبور و مرور ناحیه پنج و شش تاثیرگذار خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha