مراسم گرامیداشت شهدای دولت در یزد برگزار می‌شود

یزد- ایرنا- مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: مراسم گرامیداشت یاد شهدای هفته دولت روز پنجشنبه هشتم شهریورماه جاری در مسجد حظیره این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، " سعید رستگاری " روز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم بزرگداشت شهدای دولت به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دولت اشاره کرد.

وی با قدردانی از همراهی مردم و مسئولان در اجرای برنامه‌های استان ادامه داد: این مراسم معنوی در صبح پنجشنبه هشتم شهریورماه جاری از هفت تا ۸:۳۰ صبح در مسجد حظیره برگزار می‌شود.

همچنین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد به اهمیت برگزاری هفته دولت به خصوص یاد و خاطره شهیدان اشاره و از اجرای برنامه‌های مختلف در ۱۲ شهرستان قدردانی کرد.

حجتالاسلام " محمد حسین متوسل " افزود: مراسم در مسجد روضه محمدیه در تکریم شهیدان رجایی و باهنر اهمیت دارد و باید علاوه بر امور فرهنگی و تولید محتوا در خصوص شهیدان رجایی و باهنر باشکوه برگزار شود.

دوم تا هشتم شهریورماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha